// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

نسخه‌ی فیزیکی بازی Gone Home برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت

نسخه‌ی فیزیکی بازی Gone Home برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد.

کمپانی Iam8bit امروز در توییتر اعلام کرد که نسخه‌ی فیزیکی بازی Gone Home برای کنسول نینتندو سوییچ هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. این بازی برای مدت زمان زیادی بود که به صورت پیش فروش در این سایت قرار داشت.

بازی Gone Home در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو Fullbright، که با بازی اخیر خود Tacoma شناخته شده است، برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد و به‌خاطر نحوه‌ی روایت داستان متفاوت خود نظرات مثبت منتقدین و بازیکنان را جلب کرد. در بازی Gome Home شما در نقش دختر جوانی به نام کیتی ظاهر می‌شوید که پس از مدتی به خانه‌ی مادری‌اش باز می‌گردد و متوجه می‌شود که خانه خالی از سکنه است. او شروع به تحقیق و جستجو می‌کند تا متوجه شود دقیقاً چه بر سر خانواده‌اش آمده است.

 نسخه‌ی فیزیکی بازی Gone Home شامل یک کاور بازی قابل تغییر و همچنین یک پوستر تا شدنی می‌شود. نسخه فیزیکی این بازی با قیمت ۳۴.۹۹ دلار هم اکنون در سایت iam8bit در دسترس است.

در حالی که iam8bit برای فروش نسخه‌ی وینیل موسیقی متن بازی‌های محبوبی مانند Gris و Hitman شناخته شده است، آنها همچنین نسخه‌های فیزیکی دیگری از بازی‌ها را ارائه می‌دهند. آنها در گذشته نسخه‌های فیزیکی بازی‌های Grim Fandango و Hyper Light Drifter را نیز منتشر کرده‌اند؛ بنابراین اگر به دنبال نسخه‌ی فیزیکی عنوان‌های کوچک هستید، این سایت برا شما مناسب است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده