// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر جدید Death Stranding ما را بیشتر با کاراکتر هارتمن آشنا می‌کند

سونی به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی Death Stranding منتشر کرده است که در آن شاهد مکامله هارتمن با سم هستیم.

رفته رفته به عرضه بازی Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای پلی استیشن 4 نزدیک می‌شویم. پس از مدت‌ها انتظار بالاخره جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما در دسترس کاربران و هواداران قرار می‌گیرد. در ابتدا کوجیما سعی داشت به‌واسطه تریلرهای سینمایی مختلفی جهان بازی، داستان و کاراکترهای مرموز آن را به‌تصویر بکشد. این در حالی است که آخرین تریلر دث استرندینگ، گیم‌پلی بازی را به‌تصویر کشیده بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی، ناشر بازی دث استرندینگ، تریلر جدیدی را از بازی Death Stranding در دسترس کاربران قرار داده است. درواقع تریلر منتشر شده، هفته گذشته در جریان کامیک کان سن دیگو، برای شرکت کنندگان به‌نمایش گذاشته شده بود. در تریلر سینمایی دث استرندینگ که با محوریت کاراکتر هارتمن با بازی نیکولاس ویندینگ رفن منتشر شده، شاهد مکالمه وی با سم هستیم. همچنین وی در بخشی از ویدیو به‌ بازی دث استرندینگ اشاره می‌کند که ورود به این پروژه، او را به یک شخص پر مشغله تبدیل کرده است.

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند ویدیو منتشر شده از کاراکتر هارتمن را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده