نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۶

مجموعه Football Manager 2019 بالای دو میلیون نسخه فروش کرده است

طبق آمار منتشر شده از طرف سگا، بازی Football Manager 2019 توانست رکورد فروش این مجموعه را بشکند و بالای دو میلیون نسخه به‌فروش برساند.

استودیوی Sports Interactive با کمک سگا هر ساله نسخه جدید بازی شبیه‌ساز مربیگری پرطرفدارترین ورزش دنیا را روانه بازار می‌کند. با اینکه سری Football Manager همانند بازی‌هایی مثل FIFA و PES سالیانه منتشر می‌شود اما برخلاف آنها هیچ وقت نتوانست به محبوبیت زیادی برسد و فروش بالایی را تجربه کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، مایلز جیکوبسن، کارگردان این مجموعه و همین‌طور مدیر استودیوی Sports Interactive، در حساب توییتر خود اعلام کرده است که سری Football Manager 2019 که شامل سه بازی زیر است، توانست رکورد فروش این مجموعه را جا‌به‌جا کند و  بالای دو میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش برساند؛ این موفقیت در حالی رخ داده است که حتی یک سال هم از زمان عرضه بازی نگذشته است:

خانواده Football Manager 2019 روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است و توانست از مرز فروش دو میلیون نسخه عبور کند؛ این مورد برای اولین بار است که برای مجموعه Football Manager اتفاق افتاده است. از همه کسانی که در این‌ سال‌ها از این بازی حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

بازی مربیگری فوتبال Football Manager 2019 در حال حاضر برای ویندوز، مک، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS عرضه شده است.

شما هم اگر بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده