// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

سیگما، قهرمان جدید Overwatch با انتشار یک تریلر معرفی شد

سی و یکمین قهرمان ‌Overwatch، سیگما نام دارد و می‌تواند جاذبه را کنترل و ازطریق آن به سایر بازیکنان آسیب وارد کند.

مدتی است که کاربران منتظر معرفی قهرمان جدید Overwatch هستند و در مورد آن صحبت می‌کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر اورواچ، قهرمان جدید این بازی را با انتشار یک تریلر سینمایی و داستانی، معرفی کرد.

سیگما (Sigma)، نام سی و یکمین قهرمان جدید بازی Overwatch است که احتمال می‌رود در اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد ماه) در دسترس کاربران قرار بگیرد. باتوجه‌به تریلر منتشر شده، سیگما یک فیزیکدان عجیب‌وغریب است که قدرت جاذبه را کنترل می‌کند، اما زمانی که در حال کار روی سیاه‌چاله‌ها است، به‌فردی دو شخصیتی تبدیل می‌شود. البته ویدیو داستانی وی اطلاعات زیادی را دراین‌مورد در دسترس قرار نمی‌دهد و باید منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتر بمانیم.

در انتها سیگما را با ظاهر نهایی خود در بازی می‌بینیم که یک لباس جنگی مخصوص به‌تن دارد. احتمال دارد سیگما یکی از کاراکترهای کلاس تانک Overwatch باشد که به‌واسطه‌ی جاذبه، به‌سایر بازیکنان آسیب وارد می‌کند. همچنین وی عضوی از سازمان Talon است که یک سازمان تروریستی در داستان بازی به‌حساب می‌آيد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار سیگما اعلام نشده است، اما باتوجه‌به به عرضه بابتیست، به‌نظر می‌رسد که سیگما در تاریخ ۱۴ مرداد ماه (پنج آگوست) در دسترس قرار خواهد گرفت.

بااین‌حال باید منتظر روزهای آینده و اعلام نهایی تاریخ انتشار از سوی بلیزارد بمانیم. جدا از معرفی سیگما، بلیزارد یک سیستم ورکشاپ را هم برای بازی در دسترس قرار داده است. همچنین در آینده سیستم قرار گرفتن در صف انتظار باتوجه‌به به نقش (Role) شما در بازی هم به Overwatch اضافه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی سیگما را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده