نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فیلم «سن پطرزبورگ ۲» بدون پیمان قاسمخانی ساخته نخواهد شد

حمید اعتباریان، تهیه‌کننده سینما می‌گوید دوست ندارد فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ ۲» بدون پیمان قاسمخانی تولید شود.

فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» ساخته‌ی بهروز افخمی بود. بازیگران اصلی این فیلم ایرانی پیمان قاسمخانی و محسن تنابنده بودند. مدتی پیش اخباری مبنی بر ساخت قسمت دوم این فیلم با نام «سن پطرزبورگ ۲» منتشر شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ حمید اعتباریان، تهیه‌کننده سینما به تازگی درباره «سن پطرزبورگ ۲» و پروژه‌های دیگر خود صحبت کرده است. حمید اعتباریان درباره «سن پطرزبورگ ۲» می‌گوید:

این روزها پیمان قاسم‌خانی مشغول ساخت «خوب، بد، جلف ۲» است و منتظرم کارهای ساخت فیلمش تمام شود و بعد نگارش فیلمنامه «سن پطرزبورگ ۲» از سر بگیرد چراکه در حال حاضر فیلمنامه این اثر ناقص است و تنها طرحی از آن را در دست داریم و دلم هم نمی‌آید که نگارش «سن پطرزبورگ ۲» را به کس دیگری بسپارم از همین رو دوست دارم بعد از ساخت «ماساچوست» سراغ ساخت «سن پطرزبورگ ۲» برویم.

سن پطرزبورگ

وی در ادامه وضعیت دیگر پروژه‌های خود را شرح داد:

فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان درباره زمان تولید این فیلم که به تازگی پروانه ساخت گرفته است، پیش تولید این فیلم سینمایی به تازگی آغاز شده است و ما در حال مذاکره با بازیگران و عوامل پشت صحنه هستیم اما هنوز به قراردادی با آن‌ها نرسیده‌ایم، با این وجود فکر می‌کنم حدود ۲۰ روز دیگر فیلمبرداری این اثر را در تهران آغاز کنیم.

تهیه‌کننده سینمای ایران در انتها گفت:

ما پیش از این فیلمنامه‌ای به نام «ماساچوست» داشتیم که شورای پروانه ساخت با نام آن موافقت نکرد و از ما خواست که نام آن را تغییر بدهیم به همین دلیل ما هم نام موقت آن را «ملاقات با جادوگر» گذاشتیم که البته بد هم نیست و به فیلمنامه می‌آید اما ممکن است بعدها نام آن را تغییر بدهیم.

حمید اعتباریان سابقه تهیه فیلم‌هایی مانند «سن پطرزبورگ»، «شام عروسی»، «سنگ، کاغذ، قیچی»، «ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود» و «ستاره‌ها ۳: ستاره بود» را ساخته است. پیمان قاسمخانی از نویسندگان سینما و تلویزیون ایران است. او فیلمنامه‌نویسی در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلم سینمایی «من زمین را دوست دارم» ساخته ابوالحسن داودی آغاز کرد. وی مدتی پیش فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» را ساخت و اخیرا ساخت «خوب، بد جلف: ارتش سری» را آغاز کرده است. پیمان قاسمخانی سابقه نگارش فیلمنامه فیلم‌هایی مانند «مارمولک»، «ورود آقایان ممنوع»، «نقاب» و «مکس» را دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های حمید اعتباریان چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده