نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Gears 5 بزرگ‌ترین بخش داستانی را در بین بازی‌های مجموعه خواهد داشت

طراح بخش چندنفره بازی Gears 5، اعلام کرده که این اثر قرار است بزرگ‌ترین بازی ساخته‌شده از این مجموعه باشد. 

زمان زیادی تا انتشار بازی Gears 5 باقی نمانده و این ساخته استودیو کوالیشن کم‌تر از دو ماه دیگر برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده اعلام کرده که Gears 5 قرار است یک مجموعه بسیار بزرگ و کامل باشد که تمامی حالت‌های آن محتویات زیادی برای سرگرم کردن مخاطب دارند. به طور دقیق‌تر، کارگردان بخش‌چندنفره این بازی اخیرا مصاحبه‌ای با گیم اینفورمر داشت و در آن گفت:

Gears 5 بدون شک بزرگ‌ترین نسخه مجموعه Gears of War است. به طوریکه بازی بزرگ‌ترین بخش داستانی، کامل‌ترین بخش PvE و بهترین حالت Versus مجموعه را شامل می‌شود. اعضای استودیو کوالیشن با تمام وجود سعی در ساخت یک بازی کامل و با‌کیفیت دارند که لایق نام مجموعه گیرز آف وار باشد. 

از حیث بخش چندنفره، به‌لطف بازگشت حالتی مثل Horde و همینطور وجود حالت جدید Escape، انتظار می‌رود که شاهد تجربه متنوعی در این بازی باشیم. اما شاید بهترین خبر کارگردان بازی در مصاحبه اخیرش به بخش داستانی بازی مربوط باشد؛ بخشی که همیشه در مجموعه Gears of War اهمیت زیادی داشته و بازیکنان در طول سال‌ها ارتباط خوبی با شخصیت‌های مختلف این مجموعه برقرار کرده‌اند و اگر Gears 5 واقعا بتواند بزرگ‌ترین و بهترین تجربه داستانی در این مجموعه را ارائه بدهد، بدون شک به موفقیت‌های خوبی دست خواهد یافت. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده