نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تعقیب و گریز با ماشین و موتور در ویدیو فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw

به‌تازگی ویدیویی از فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw منتشر شده که در آن شاهد یک تعقیب و گریز نفس گیر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) منتشر شده است. در این ویدیو شاهد تعقیب و گریز ماشین‌ها و موتور هستیم که بریکستون با بازی ادریس البا، به‌دنبال لوک هابز با بازی دواین جانسون، دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام و هتی شاو با بازی ونسا کربی، است و به‌نظر نمی‌رسد که چیزی قرار باشد این شخصیت شرور را متوقف کند. این ویدیو با پیش نمایش مبارزه تن به تن لوک و دکارد با بریکستون در پشت یک کامیون به پایان می‌رسد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، رومن رینز در نقش دوک هابز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) در واقع اولین قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است که پیش بینی می‌شود که افتتاحیه‌ای در حدود ۶۰ میلیون دلار را تجربه کند که یونیورسال امید زیادی به موفقیت این فیلم اکشن در تابستان امسال دارد.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw برای اکران در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. علاوه بر این، از اوایل این ماه بود که سرانجام مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) آغاز شد که این فیلم که در آن شاهد حضور و بازگشت جانسون و استاتهام نخواهیم بود، برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده