نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ادریس البا نقش شرور و منفی اسپین آف فیلم Fast and Furious را بازی می‌کند

یونیورسال پیکچرز از اضافه شده ادریس البا برای بازی در نقش شرور اصلی اسپین آف فیلم Fast and Furious خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است، تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ادریس البا، بازیگر سریال Luther (لوتر) که برای بازی در آن جایزه گلدن گلوب نیز دریافت کرده، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند. او در این فیلم قرار است در مقابل دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز و جیسون استاتهام، بازیگر نقش دکارد شاو، قرار بگیرد و با این دو مبارزه کند. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش البا از جمله نام و ویژگی‌های این شخصیت، در فیلم Hobbs and Shaw منتشر نشده است.

علاوه بر البا، ونسا کربی، بازیگر شاهدخت مارگارت در دو فصل اول سریال The Crown (تاج)، دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم Hobbs and Shaw اضافه شده و او قرار است نقش مامور MI-5 و خواهر برادران شاو را در این فیلم بازی کند. فیلمبرداری و تولید اسپین‌آف فیلم Fast and Furious از پاییز امسال آغاز خواهد شد. دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، کارگردانی فیلم Hobbs and Shaw را بر عهده خواهد داشت. همچنین کریس مورگان که از زمان انتشار فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift (سریع و خشن: توکیو دریفت) در سال ۲۰۰۶، کار نوشتن فیلمنامه‌ فیلم‌های مجموعه سریع و خشمگین را بر عهده داشته است، وظیفه نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم Fast and Furious را نیز بر عهده دارد. 

فیلم Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. علاوه بر این، فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن ۹) برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) نیز برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده