// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

الکترونیک آرتز بازی‌های مستقل بیشتری را عرضه می‌کند [E3 2019]

پس از رویداد EA Play 2019، الکترونیک آرتز ویدیویی منتشر کرده است که سه بازی مستقل جدیدی را نشان می‌دهد که توسط این شرکت عرضه خواهند شد.

دیشب رویداد EA Play 2019 برگزار شد و الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اطلاعات جدیدی از بازی‌های خود منتشر کرد. یکی از مواردی که کاربران منتظر آن بودند، بازی‌های مستقل جدید الکترونیک آرتز بود. در سال‌های گذشته شاهد این بودیم که این شرکت بازی‌های مستقل مختلفی را معرفی می‌کند و وظیفه‌ی نشر آن‌ها را برعهده می‌گیرد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، الکترونیک آرتز ویدیو جدیدی را منتشر کرده است که در جریان این ویدیو، سه بازی مستقل جدید معرفی می‌شوند. اولین بازی معرفی شده، Lost in Random نام دارد که توسط استودیو Zoink Games در دست ساخت است. این استودیو در گذشته بازی Fe را ساخته بود. دومین بازی این ویدیو، RustHeart نام دارد که توسط استودیو Glowmade در دست ساخت است. RustHeart یک بازی کوآپ اکشن و ماجراجویی است که برپایه خلق موارد مختلف ساخته شده است.

در سال گذشته، جوزف فارس، رئیس استودیو هیزلایت (Hazelight Studios) اعلام کرد که برای ساخت و عرضه یک بازی مستقل با الکترونیک آرتز همکاری خواهد کرد. حال سومین بازی مستقلی که الکترونیک‌ آرتز وظیفه نشر آن را برعهده دارد، ساخته جدید استودیو هِیزلایت است. جوزف فارس در این ویدیو می‌گوید که هنوز اسمی برای این بازی انتخاب نشده است، اما همانند A Way Out، برپایه کوآپ ساخته شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده