// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

ویدیوی کوتاهی از گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

حساب کاربری توییتر ریسپاون تیزر ۱۰ ثانیه‌ای از تریلر گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رویداد EA Play 2019 منتشر کرده است.

امشب رویداد EA Play 2019 در آستانه نمایشگاه E3 2019 برگزار می‌شود و می‌توان Star Wars Jedi: Fallen Order را مورد انتظارترین بازی این رویداد دانست. حال با‌توجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر ریسپاون (Respawn Entertainment)،‌ سازنده بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، تیزر کوتاهی را منتشر کرده است.

در واقع این تیزر ۱۰ ثانیه‌ای، مربوط به تریلر گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌شود که امشب در رویداد EA Play 2019 نمایش داده می‌شود. وجود یک تریلر گیم‌پلی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order آن‌چنان مورد تازه‌ای نبود، زیرا در گذشته هم مشخص شده بود که این بازی، یکی از موارد اصلی رویداد EA Play 2019 خواهد بود و الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر Star Wars Jedi: Fallen Order، با انتشار یک تریلر از گیم‌پلی بازی، جزئیات بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

جالب است بدانید که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 ساخته می‌شود و خبری از فراست‌بایت نیست. حال باید منتظر ماند و ببینیم ریسپاون چه مواردی را برای هواداران جنگ ستارگان آماده کرده است. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در تاریخ ۲۴ آبان ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده