نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶

طرح روی جلد بازی Star Wars: Jedi Fallen Order فاش شد

درحالی که هنوز چند روز تا شروع E3 2019 زمان باقی است، طرح روی جلد نسخه‌ی استاندارد و دیلاکس بازی Star Wars: Jedi Fallen Order فاش شده است.

هرچه که بیشتر به موعد شروع رویداد بزرگ، مهم و هیجان‌انگیز E3 نزدیک می‌شویم، خبرهای بیشتر و بااهمیت‌تری از آثار حاضر در این نمایش بزرگ در فضای مجازی مخابره می‌شود. امروز هم درپی مواردی که طی این مدت فاش شدند، با خبری جدید همراه‌تان هستیم و در جریان آخرین اخبار بازی، ساعاتی پیش دریافتیم که طرح روی جلد نسخه‌های استاندارد و دیلاکس بازی Star Wars: Jedi Fallen Order فاش شده است.

Star Wars: Jedi Fallen Order

طرح نسخه‌ی استاندارد بازی

در طرح جلد نسخه‌ی عادی Star Wars: Jedi Fallen Order، قهرمان ماجراهای بازی یعنی کال کستیس را می‌بینیم که توسط دوستان و دشمنانش، روی کاور اثر جلوه می‌کند و طرح نسخه‌ی دیلاکس بازی هم که در تصویر شاخص این مطلب می‌توانیم تماشایش کنیم، روی به‌تصویر کشیدن کال تمرکز دارد و نیم‌رخ چهره‌اش را همراه شمشیر نورانی او نمایش می‌دهد.

تا امروز به‌طور قطع می‌دانیم که در جریان نمایش کمپانی الکترونیک آرتز (EA Play) و کنفرانس مطبوعاتی کمپانی مایکروسافت در E3 2019، نمایش‌هایی را که احتمالا روی گیم‌پلی و داستان اثر متمرکز هستند تماشا خواهیم کرد.

جدیدترین اثر استودیو ریسپاون یعنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده