// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

یوتیوب و جف کیلی برنامه‌ای ۱۰ ساعته برای استقبال از E3 2019 پخش خواهند کرد

مجری، خبرنگار و تهیه‌کننده‌ی کانادایی محبوب دنیای ویدیوگیم یعنی جف کیلی، در همکاری با یوتیوب، استریمی ده‌ساعته افتتاحیه‌ی E3 امسال آماده کرده است.

اگر شما هم جزو آن‌دسته از مخاطبانی هستید که در روزهای برگزاری و حتی ساعات پیش از آغاز E3، بیشتر از هر تریلر، مصاحبه و اطلاعات بیشتر دیگر، به‌دنبال کردن همه‌چیز در قالب پخش زنده و در اختیار داشتن شانس مواجهه‌ی هیجان‌انگیز با بازی‌ها و موارد مختلف مرتبط با دنیای هنر هشتم عشق می‌ورزید، خالق و برگزارکننده‌ی سالانه‌ی مراسم The Game Awards، اخبار خوبی برای‌تان دارد. چرا که به‌دنبال جدیدترین همکاری وی با یوتیوب، امسال طرفداران پیش از آغاز E3 2019، فرصت تماشای یک استریم زنده، ده‌ساعته و پرشده از نمایش‌های متفاوت از گیم‌پلی بازی‌های متفاوت و مصاحبه‌های جذاب با بازی‌سازهای گوناگون را پیدا کرده‌اند. برنامه‌ای که پخش آن از ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه، ۱۹ خرداد سال ۱۳۹۸ به وقت ایران آغاز می‌شود و بخشی از دقایقش نیز به مصاحبه‌ی یک به یک جف کیلی و فیل هریسون از گوگل درباره‌ی پلتفرم جدید Stadia، اختصاص می‌یابد. مصاحبه‌ای که پخش آن راس ساعت ۲۳ همین روز، کلید می‌خورد و به ابعاد تکنیکی پلتفرم ویدیوگیمی و استریم‌محور Stadia می‌پردازد. راستی نیازی نیست که نگران برخورد زمانی E3 Live با کنفرانس‌های مطبوعاتی مایکروسافت و بتسدا که به ترتیب در ساعات ۰۰:۳۰ و ۰۵:۰۰ بامداد روز دوشنبه، ۲۰ خرداد به وقت ایران شروع می‌شوند، باشید؛ چرا که در ساعات پخش این کنفرانس‌ها، استریم مورد بحث قطع می‌شود، همین رویدادهای مورد انتظار را نشان‌تان می‌دهد و پس از پایان یافتن‌شان، مجددا ادامه می‌یابد. کیلی که اصولا در نیمه‌ی اول سال میلادی برنامه‌ی سه‌روزه‌ی E3 Coliseum را آماده‌ی پخش می‌کند و در اکثر بخش‌های نیمه‌ی دوم سال میلادی سراغ آماده‌سازی شرایط لازم برای برگزاری «گیم اواردز» بعدی می‌رود، به‌تازگی درباره‌ی E3 Live امسال، صحبت‌هایی را با مخاطبان به اشتراک گذاشه است:

آن‌چیز درباره‌ی این نمایش (E3 Live) که برگزاری‌اش را برای من دوست‌داشتنی می‌کند، همین است که تبدیل به یک قطب مرکزی برای جمع‌آوری تولیدکنندگان محتوا، بازی‌سازها و مهمانان ویژه درکنار یکدیگر می‌شود. آدم‌هایی که دور هم می‌آیند تا گیمینگ و بازی‌ها را به‌عنوان فرمانده‌ی تمامی صنعت‌های سرگرمی در جهان، جشن بگیرند.

E3 Live

E3 Live 2019 از مهمانان خاصی همچون فلیشا دی، بازیگر آمریکایی و افرادی از دنیای موسیقی همچون لیندزی استرلینگ، مارشمالو و گروه بستیل (Bastille) هم پذیرایی خواهد کرد و حتی احتمالا برخی از آهنگ‌های شنیده‌نشده و جدید آن‌ها را با طرفداران، به اشتراک می‌گذارد. علاوه‌بر تمامی این‌ها، یوتیوبرهایی شناخته‌شده هم در E3 Live حضور دارند تا با ارائه‌ی محتواهای مخصوص به خودشان، آن را به نهایت جذابیتش برای بینندگان برسانند. رئیس تیم گیمینگ یوتیوب که شخصی جز رایان وایت نیست، این‌چنین E3 Live امسال را توصیف می‌کند:

هفته‌ی برگزاری E3، یکی از بزرگ‌ترین هفته‌های سال برای کل مجموعه‌ی یوتیوب است. ما برای ادامه‌ی همکاری‌مان با جف و دیگر محتواسازهای ویدیویی هیجان‌زده هستیم تا با E3 Live، درصد بیشتری از بازیکنان را به جامعه‌ی مخاطبان‌مان بیافزاییم.

نظر شما چیست؟ آیا برای تماشای E3 Live وقت می‌گذارید یا صرفا اخبار بیرون‌آمده از آن را در ساعات بعد از تمام شدنش، دنبال می‌کنید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده