// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹

بیش از ۱۰ میلیون نفر کنسرت مارشملو در Fortnite را به صورت زنده تماشا کرده‌اند

جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بیش از ۱۰ میلیون نفر کنسرت مارشملو در بازی Fortnite را به‌صورت زنده تماشا کرده‌اند.

از چند روز قبل، از طریق توییتر و استریمرهای مختلف اعلام شده بود که شنبه ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران، مارشملو یک کنسرت را در بازی Fortnite برگزار خواهد کرد. دیشب کنسرت ماشرملو با شکوه برگزار شد و بازیکنان بسیاری در سرتاسر جهان و سرورهای فورتنایت به‌صورت زنده این کنسرت را تماشا کردند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود آمار جالبی را از این کنسرت منتشر کرده است. وی در توییتر خود نوشته است که بیش از ۱۰ میلیون نفر کنسرت مارشملو در بازی Fortnite را به‌صورت زنده تماشا کرده‌اند. همچنین اعلام شده است که میلیون‌ها نفر هم به‌صورت آنلاین و خارج از حالت مخصوص داخل بازی، این کنسرت را تماشا کرده‌اند. استودیو اپیک گیمز با برگزاری این چنین رویدادهایی در بازی فورتنایت نشان داده است که راه و روش سرگرم کردن مخاطبان خود را بلد است و دیشب این کار را به‌بهترین شکل ممکن انجام داد.

در جریان کنسرت مارشملو که در منطقه‌ی Pleasent Park برگزار شد، شاهد نورپردازی‌های مختلف و رقصیدن کاراکترهای فورتنایت با ظاهر هولوگرافیک بودیم. از طرفی در این ۱۰ دقیقه موارد مختلفی برای بازیکنان نظیر پرواز کردن در نظر گرفته شد تا بتوانند بیش از پیش از این کنسرت لذت ببرند. در این میان اشاره کنم که استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی فورتنایت، این رویداد را به‌نحوی طراحی کرده بود که بازیکنان نتوانند از سلاح‌های خود استفاده کنند. به‌عبارتی با شروع کنسرت تمامی سلاح‌ها از بازی حذف شدند و نوار HUD صفحه نمایش هم غیرفعال شد تا یک حالت سینمایی برای بازیکنان به‌وجود آید.

آیا شما هم کنسرت مارشملو را تماشا کردید؟


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده