// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

ناشر Call of Duty: Modern Warfare سازندگان را مجبور به تاریک کردن بازی نکرده است

استودیو اینفینیتی وارد در حساب کاربری توییتر خود به صحبت‌های اخیر در رابطه با اینکه اکتیویژن تغییراتی در Call of Duty: Modern Warfare ایجاد کرده است، واکنش نشان داد.

مدتی پیش بود که مایکل کاندری، یکی از موسسین اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، گفت‌وگویی را انجام داده بود و در جریان مصاحبه‌ی خود، اعلام کرده بود که اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Call of Duty: Modern Warfare، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) را مجبور کرده است تا این بازی را تاریک‌تر از بازی‌های قبلی‌شان توسعه دهند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفر در حساب کاربری خود در توییتر این ادعا را رد کرده است.

اینفینیتی وارد در توییتر اعلام کرده است:

برای شفاف‌سازی، ما در حال ساخت بازی هستیم که خودمان می‌خواهیم و برای عرضه‌اش در تاریخ سه‌ آبان ماه (۲۵ اکتبر) نمی‌توانیم صبر کنیم.

نکته‌ی جالب، این است که اینفینیتی وارد به‌صورت مستقیم به این خبر واکنش نشان داده است. بااین‌حال می‌توان این برداشت را داشت که اینفینیتی وارد، خواسته است طرفدارانش بدانند که اکتیویژن آن‌ها را مجبور به انجام کاری نکرده است و در روند توسعه Call of Duty: Modern Warfare هیچ دخالتی نداشته‌اند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ذکر شده برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده