// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیم Liquid بعد از شکست تیم Astralis به فینال مسابقات EPL بازی CS:GO راه یافت

تیم لیکویید بعد از شکست تیم‌های Astralis و mousesports راهی فینال نهمین فصل مسابقات ESL Pro League بازی Counter Strike: Global Offensive شد.

ساعاتی قبل تیم G2 Esports توانست به‌عنوان اولین فینالیست مسابقات ESL Pro League بازی Counter Strike: Global Offensive به فینال راه‌ یابد. تیم G2 بعد از پیروزی در مقابل تیم‌های NRG Esports و FaZe Clan توانست بعد از چندین ماه به فینال یک رویداد حضوری (LAN) راه پیدا کند. در سمت دیگر تیم Liquid توانست با شکست تیم پرطرفدار Astralis به‌عنوان صدرنشین رنکینگ بازی کانتر استرایک باقی بماند و راهی فینال شود.

بازیکنان تیم Astralis بعد از شکستی که در فینال مرحله گروهی متحمل شدند، به‌عنوان تیم دوم گروه خود بایستی با تیم سوم گروه B روبه‌رو می‌شدند. بازی که درنهایت بین دو تیم Astralis و Team Liquid برگزار شد و شاهد روبه‌رو شدن تیم‌های اول و دوم رنکینگ جهانی بازی کانتر استرایک بودیم. رقابتی برای اثبات بهتر بودن در یک رویداد چند صد هزار دلاری که با حضور چند هزار نفر تماشاچی برگزار شد. تیم Astralis در بازی اول که در نقشه Overpass پیگیری شد توانست با نتیجه ۱۶:۱۲ نماینده قاره آمریکا را شکست دهد. ولی در دو بازی بعدی که در نقشه‌های Inferno و Vertigo پیگیری شد تیم لیکویید با کسب نتایج ۱۶:۶ و ۱۶:۱۳ توانست در مجموع با کسب نتیجه ۲:۱ بازی را از آن خود کند و راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات شود.

دانلود از آپارات

در بازی نیمه‌نهایی تیم mousesports به‌عنوان رقیب Team Liquid حضور پیدا کرده بود. تیمی که در مرحله گروهی صدرنشین گروه دوم شده بود. در این بازی که در نقشه‌های Overpass و Nuke پیگیری شد، Karrigan و هم‌تیمی‌هایش برخلاف چیزی که در مرحله گروهی به تصویر کشیده بودند، نتوانستند در بازی اول خوب ظاهر شوند. ولی در بازی دوم شاهد رقابت تنگاتنگی بودیم که درنهایت با نتیجه ۱۹:۱۷ به سود تیم Liquid به پایان رسید و درنهایت نماینده قاره آمریکا توانست با کسب نتیجه نهایی ۲:۰ راهی فینال مسابقات شود.

دانلود از آپارات

علاقه‌مندان به دیدن بازی فینال می‌توانند امروز، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده