// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

NRG ،G2 و Astralis تیم‌های صعود کننده گروه اول در مسابقات EPL بازی CS:GO بودند

تیم‌های برتر گروه یک در نهمین فصل مسابقات ESL Pro League بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

مرحله گروهی نهمین فصل مسابقات ESL Pro League که به اختصار EPL نامیده می‌شود از روز ۲۸ خرداد شروع شده است و در نهایت ساعاتی قبل تیم‌های برتر گروه اول که به مرحله دوم صعود کردند، مشخص شد. مجموع جوایز رویداد ۶۰۰ هزار دلار است که به میزبانی شهر مون‌پلیه، فرانسه در حال پیگیری است. شانزده تیم شناخته‌شده ورزش الکترونیک و بازی Counter Strike: Global Offensive در این رویداد حضور دارند که قرار است یک بار دیگر، طی شش روز قهرمان جهان را مشخص کنند.

مرحله گروهی مسابقات با فرمتی دو حذفی پیگیری شد؛ بدین صورت که هر گروه شامل هشت تیم بود و بازی‌های اولین راند مرحله گروهی به صورت best-of-one پیگیری شد. تمامی بازی‌های بعدی از جمله فینال مرحله گروهی و بازی رده‌بندی نیز به صورت best-of-three برگزار شد. در نهایت تیم‌های اول تا سوم گروه جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را کسب کردند و پنج تیم دیگر بسته به امتیازی که کسب کردند با قرار گرفتن در جایگاه‌های هفتم تا شانزدهم از دور مسابقات حذف شدند.

دانلود از آپارات

در گروه اول تیم‌هایی مانند DETONA Gaming و Geryhound بدون کسب پیروزی و با ثبت دو باخت پیاپی از دور مسابقات حذف شدند و در جایگاه پانزدهم و شانزدهم مسابقات قرار گرفتند. در سمت دیگر تیم‌های Fnatic و Cloud9 بعد از باختی که در مرحله بازنده‌ها (Lower Bracket) گروه خود ثبت کردند با قرار گرفتن در جایگاه‌های نهم و دهم رویداد از دور مسابقات حذف شدند و در نهایت تیم Heroic با اینکه یک قدم تا صعود به مرحله دوم مسابقات فاصله داشت، شکست را در مقابل تیم G2 Esports پذیرفت و با قرار گرفتن در جایگاه هفتم مسابقات و کسب ۱۷ هزار دلار جایزه از دور مسابقات حذف شد.

دانلود از آپارات

در این بین تیم NRG Esports اولین تیمی بود که با پیروزی در مقابل تیم‌های Fnatic ،G2 Esports و Astralis توانست از بخش برنده‌ها (Upper Bracket) به عنوان تیم برتر گروه اول مسابقات ESL Pro League راهی مرحله دوم شود. تیم Astralis نیز بعد از باختی که با نتیجه ۲:۱ در مقابل تیم NRG کسب کرد، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کرد و بازیکنان G2 Esports نیز بعد از کسب پیروزی در مقابل تیم Heroic که در بخش بازنده‌ها رخ داد، جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند.

علاقه‌مندان به دیدن مسابقات به صورت زنده می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده