نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه بتای بازی Dota Underlords برای کامپیوتر، اندروید و آیفون منتشر شد

بازی Dota Underlords نسخه مستقل بازی Auto Chess کمپانی ولو به حساب می‌آید که درحال‌حاضر تمام بازیکنان می‌توانند به لطف انتشار نسخه بتا به تجربه گیم‌پلی و رابط کاربری تازه آن بپردازند.

بازی Dota Underlords را می‌توان نسخه مستقل بازی Auto Chess دانست که به وسیله کمپانی ولو توسعه یافته است. تمام کسانی که بتل پس مربوط به مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ بازی Dota 2 را تهیه کرده بودند، از هفته گذشته امکان تجربه نسخه بتای بازی Dota Underlords را پیدا کردند. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Valve پس از پایان زمان تجربه زودهنگام بازی، امکان تجربه این اثر را برای تمام بازیکنان فراهم کرده است.

بازی Dota Underlords درحال‌حاضر برای کاربران اندروید و iOS و البته کامپیوتر در دسترس است! نسخه بتای بازی از راه رسید!

Dota Underlords

بازی Dota Underlords از فرمول Auto Chess استفاده می‌کند و تلاش دارد تا تجربه بازی را برای بازیکنان تازه ساده‌تر کند تا آن‌ها بتوانند به‌سادگی با آن ارتباط برقرار کنند. به‌ویژه در بخش رابط کاربری شاهد تغییرات گسترده‌ای هستیم که یادگیری بازی را برای کسانی که برای اولین بار به تجربه آن می‌پردازند، بسیار ساده می‌کند. در حالی که بازی Auto Chess یک ماد برای بازی دوتا 2 بود و به ناچار از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کرد، اما رابط کاربری Dota Underlords از اول ساخته شده و گیم‌پلی خاصی که در ذهن توسعه‌دهندگان بود، کاملا پیاده‌سازی شده است. این مورد ممکن است تغییر بزرگی به حساب نیاید، اما در عمل باعث می‌شود که همه چیز بسیار بهتر به نظر برسد.

تغییر بزرگی که بازی Dota Underlords در بخش گیم‌پلی ایجاد کرده، این است که آیتم‌های جدیدی در هر دور بازی به بازیکنان اهدا می‌شود. در مقام مقایسه باید بگوییم که در سایر بازی‌های AutoBattler، بازیکنان تنها شانس این را دارند که آیتم‌های تازه دریافت کنند. این تغییر بدان معنا است که بازیکنان همواره احساس می‌کنند که کاری برای انجام دارند. افزون بر این، این آیتم‌ها در بیشتر مواقع سودمندتر از گذشته هستند. بنابراین، تجهیز درست قهرمانان مختلف، یک نکته مثبت برای بازیکنان در رقابت‌ها به شمار می‌آید.

بازیکنان در دوره بتای عمومی بازی به هر دو بخش آنلاین و آفلاین (بازی در برابر ربات‌ها) دسترسی دارند. پیش از این، قابلیت حریف‌یابی در بخش Rank و ویژگی بازی بین پلتفرمی در اختیار کاربرانی که امکان تجربه زودهنگام را داشتند، قرار نگرفته بود و بتای عمومی این دو ویژگی را برای اولین بار در دسترس تمام بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین تمام پیشرفت‌های بازیکنان در یک دستگاه قابل انتقال به سایر دستگاه‌ها خواهد بود. در نهایت، اگر می‌خواهید به تجربه بازی Dota Underlords بپردازید، درحال‌حاضر می‌توانید در اندروید، iOS و کامپیوتر ثبت نام کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده