// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶

Obsidian و inXile در تلاش برای خرید امتیاز Baldur's Gate 3 بوده‌اند

برایان فارگو، مدیرعامل استودیو inXile در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که استودیو inXile و آبسیدین در تلاش برای خرید امتیاز Baldur's Gate 3 بوده‌اند.

پس از سال‌ها انتظار، بالاخره سومین نسخه از مجموعه Baldur's Gate معرفی شد که توسط استودیو لارین (Larian Studios)، سازنده مجموعه Divinity: Original Sin در دست ساخت است. با اینکه امتیاز این بازی در دست استودیو لارین است، اما دو استودیو صاحب‌نام دیگر هم به‌دنبال خرید امتیاز این بازی بوده‌اند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، برایان فارگو، مدیرعامل استودیو inXile، با سایت IGN مصاحبه کرده است و در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که وی و مدیرعامل آبسیدین (Obsidian Entertainment) هم در تلاش برای خرید Baldur's Gate 3 بوده‌اند. وی دراین‌باره می‌گوید:

من عاشق آن بازی هستم. می‌دانی، من و فیرگس، مدیرعامل آبسیدین، به‌دنبال خرید خرید امتیاز این بازی بودیم. سوئن، مدیرعامل استودیو لارین، هم به‌دنبال خرید این بازی بود. ما تقریبا یک دهه برای خرید این بازی تلاش کردیم.

برایان فارگو در ادامه صحبت‌های خود افزود:

پس از اینکه من اینترپلی را ترک کردم، خرید حق و حقوق این بازی اولین موردی بود که به‌سراغش رفتم. در یک بازه زمانی بسیار به خرید این بازی نزدیک شدم. تمام کارهای مالی مربوط را انجام داده بودم که شرکت آتاری دچار مشکل شد.

برایان فارگو و تیمش هم‌اکنون در حال کار روی بازی Wasteland 3 هستند و استودیو آبسیدین هم در حال آماده سازی مراحل نهایی بازی The Outer Worlds است. فارگو در انتهای صحبت‌های خود اعلام کرد:

فیرگس تلاش بهتری نسبت به من انجام داد، اما او هم موفق به خرید بازی نشد. در نهایت استودیو لارین امتیاز بازی بالدورز گیت 3 را خریداری کرد که تصمیم فوق‌العاده‌ای بود.

داستانی که فارگو برای نسخه سوم در نظر گرفته بود، روایت‌گر تلاش کاراکتری بود که در سرزمین خود متهم به انجام کارهای بد مختلفی است و حال باید تلاش کند تا اتهامات مربوطه را از بین ببرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده