نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

اطلاعاتی از دلایل شکست فیلم Men in Black: International فاش شد

به تازگی هالیوود ریپورتر اطلاعاتی از دلایل شکست و مشکلات فیلم Men in Black: International را فاش و منتشر کرده است.

از جمعه هفته گذشته بود که فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) اکرانش را آغاز کرد و این فیلم که با نقدهای ضعیف و متوسطی مواجه شده بود، در گیشه نیز عملکرد ضعیف و پایین‌تر از انتظاری را داشت تا شکست بزرگی برای کمپانی سونی پیکچرز محسوب شود. این فیلم اکشن که با بودجه‌ای معادل ۱۱۰ میلیون دلار تولید شده، در اولین هفته اکرانش بیش از ۱۰۳.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل کمی بیش از ۳۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳.۷ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از دلایل شکست قسمت جدید فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) فاش و منتشر شده است. هالیوود ریپوتر اخیرا به اطلاعاتی دست پیدا کرده که طبق مقاله منتشر شده براساس این اطلاعات، دلایل متعددی باعث عملکرد ضعیف این فیلم در گیشه و در نزد منتقدان شده است که در ادامه به این دلایل خواهیم پرداخت.

Men in Black: International

طبق این اطلاعات دیوید بوبیر، معاون تولید سونی پیکچرز، باعث ایجاد اختلاف بین اف گری گری که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) و فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) شناخته می‌شود و وظیفه کارگردانی فیلم Men in Black: International را نیز بر عهده داشت، با والتر پارکز، تهیه کننده این فیلم که در ساخت سه قسمت اول فیلم Men In Black نیز نقش داشته، شده بود. پارکز این اختیار را داشت که در پشت صحنه فیلم حضور داشته باشد و در مراحل روزانه ساخت این فیلم دخالت کند که که طبق گفته هالیوود ریپوتر، او اختیارات بالایی داشت و همین موضوع باعث ایجاد سردرگمی تیم تولید و عدم اطمینان در بین آن‌ها شده بود. هالیوود ریپورتر در ادامه گفت که فیلمنامه فیلم بارها بازنویسی شده شده است. طبق گفته منابع نزدیک، سونی با کریس همسورث و تسا تامپسون بدون یک فیلمنامه مناسب قرارداد بسته بود.

پیش از شروع فیلمبرداری، گفته شده که فیلمنامه فیلم Men in Black: International پیشرو و مدرن‌تر با یک داستان که در پیش زمینه آن به داستان مهاجران واقعی پرداخته بود، بوده است. با این حال، لحن فیلم چندان باعث رضایت پارکز نبود و فیلمنامه بارها پیش از شروع فیلمبرداری و حتی در طول مراحل فیلمبرداری، بازنویسی شده  است. این فیلمنامه باعث آشفتگی و گیج شدن همسورث و تامپسون شده بود که در نهایت آن‌ها نویسندگان اختصاصی برای تغییر مکالمات خود در فیلم استخدام کردند. علاوه بر بازنویسی فیلمنامه، در حقیقت پارکز چندین ‌بار نیز پشت دوربین رفته بود و در واقع نسخه نهایی و اکران فیلم Men in Black: International نیز طبق نظر او بوده است که این موضوع باعث خشم گری گری شده بود و حتی گفته می‌شود که او یکبار تا آستانه جدایی از این پروژه پیش رفته بود که در نهایت سونی او را متقاعد کرد که در پروژه باقی بماند.

Men in Black: International

گفته می‌شود که یک استودیوی دیگر نیز در ساخت فیلم Men in Black: International نقش داشته و سونی بخش بسیار کمی از سرمایه ۱۱۰ میلیون دلاری این فیلم را تامین کرده بود و یک شرکت خارجی بیشتر بودجه این فیلم را داده است. همچنین سونی هزینه‌های بازاریابی فیلم را تا پایین‌تر سطح ممکن حفظ کرد تا دخالت چندانی در روند ساخت فیلم نداشته باشد. در نهایت هر دو نسخه اف گری گری و نسخه والتر پارکز برای بینندگان آزمایشی نمایش داده شده بود که به نظر می‌رسد که پارکز نقش مهمی در انتخاب نسخه خود داشته و در نهایت نسخه او انتخاب شده بود که البته ظاهرا چندان هم نتایج نمایش آزمایشی او مثبت نبوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده