// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازدیدکنندگان نمایشگاه E3 2019 کمتر از سال گذشته بوده است [E3 2019]

انجمن نرم افزار سرگرمی که نمایشگاه E3 را سازماندهی می‌کند، اعلام کرده است که E3 2019 نسبت به نمایشگاه سال گذشته سه هزار شرکت کننده کمتر داشته است.

در نمایشگاه E3 2019 امسال، سونی حضور نداشت و ازاین‌رو کنفرانس خبری هم در کار نبود. موردی که کاربران و مخاطبان مشتاق دانستن‌اش بودند، این بود که با حضور نداشتن سونی، آمار و ارقام شرکت کننده‌ها و عملکرد نمایشگاه امسال به چه شکل بوده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، انجمن نرم افزار سرگرمی (The Entertainment Software Association)، سازمانی که E3 را سازماندهی و برگزار می‌کند، آمار و ارقام E3 2019 را منتشر کرده است.

در نمایشگاه E3 2019، حدود ۶۶ هزار نفر شرکت کرده‌اند. این در حالی است که در این رقم در سال گذشته ۶۹۲۰۰ نفر بوده است. به‌عبارتی امسال شاهد کاهش سه هزار نفری شرکت کنندگان بوده‌ایم. در ادامه مشخص شده است که در E3 2019 بیش از ۲۰۰ غرفه‌ وجود داشته است که از این تعداد، یک چهارم غرفه‌ها (نزدیک به ۵۰ غرفه) برای اولین بار در E3 حضور داشته‌اند. این ارقام را با سال گذشته و نمایشگاه E3 2018 مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که در نمایشگاه سال گذشته هم بیش از ۲۰۰ غرفه وجود داشته است، اما ۸۵ غرفه‌دار برای اولین بار شرکت کرده بودند.

همچنین در نمایشگاه سال گذشته نزدیک به ۳۲۵۰ محصول نمایش داده شده است، اما انجمن نرم افزار سرگرمی اطلاعاتی را از محصول به‌نمایش گذاشته شده E3 2019 منتشر نکرده است. در E3 2018 اعلام شده بود که ۱۵ هزار نفر از مجموع شرکت کنندگان، هوادارانی بودند که بلیط عمومی حضور در نمایشگاه را خریداری کرده بودند، این در حالی است که انجمن نرم افزار سرگمی اطلاعات مربوط به این بخش نمایشگاه E3 2019 را هم منتشر نکرده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده