نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

گیم پلی جدید Watch Dogs: Legion با محوریت کنترل شخصیت‌های مختلف [E3 2019]

پس از رونمایی کامل در کنفرانس یوبی‌سافت، حال ویدیو جدیدی هم از گیم پلی بازی Watch Dogs: Legion منتشر شده است. 

بازی Watch Dogs: Legion چندی مانده به نمایشگاه E3 2019 رسما معرفی شد و در جریان کنفرانس یوبی‌سافت در این نمایشگاه هم شاهد نمایش نسبتا مفصلی از آن بودیم که بر اساس آن، بازیکنان قادر خواهند بود شخصیت‌های مختلفی را در بازی کنترل کنند. داستان بازی در شهر لندن روایت می‌شود و مواردی مثل هک کردن سیستم‌های امنیتی، استفاده از وسایل نقلیه مختلف و صحنه‌های اکشن هم مثل نسخه‌های قبل در این قسمت از واچ داگز حضور دارند. 

اما پس از کنفرانس یوبی‌سافت، در جریان خود نمایشگاه هم نمایش جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است. البته نکته جالب این نمایش، این بود که در حین پخش آن برق سالن نمایشگاه قطع شد و ویدیو گیم‌پلی بازی پس از وقفه ایجاد‌شده مجددا از سر گرفته شد. به همین دلیل هم این ویدیو که در آن شاهد مواردی مثل کنترل شخصیت‌های مختلف، برخی از ماموریت‌های بازی و همینطور تکه‌هایی از روایت داستانی Watch Dogs: Legion هستیم، در دو بخش منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید:

بخش ۱

دانلود ویدیو از آپارات

بخش ۲

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۱۶ اسفند ۹۸ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و استیدیا منتشر خواهد شد. نسخه پی‌سی این بازی از طریق یوپلی و فروشگاه اپیک در دسترس خواهد بود. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده