نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹

تریلر جدید بازی Animal Crossing: New Horizons منتشر شد؛ عقب افتادن انتشار بازی تا سال 2020 [E3 2019]

در طول برنامه اختصاصی نینتندو دایرکت در E3 2019، تریلر جدیدی از بازی Animal Crossing: New Horizons منتشر شد که خبر از عقب افتادن انتشار بازی تا سال ۲۰۲۰ می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، شرکت نینتندو تریلر جدیدی از نسخه‌ی بعدی بازی Animal Crossing منتشر کرده و اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است. این قسمت از بازی New Horizon نام دارد و همچنین تاریخ انتشار بازی نیز عقب افتاده و حال بازی Animal Crossing: New Horizons قرار است به‌جای سال ۲۰۱۹، در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فرودین ۱۳۹۹) برای نینتندو سوییچ منتشر شود. در طول تریلر جدید بازی Animal Crossing که نینتندو در جریان Nintendo Direct اختصاصی نمایشگاه E3 منتشر کرده، شاهد نمایش گیم پلی بازی هستیم که طبق اطلاعات منتشر شده، در بازی New Horizons شخصیت شما به جزیره‌ی متروکه منتقل می‌شود و شما در این جزیره باید از طریق فعالیت‌های خود یک شهر را توسعه و گسترش دهید که مانند آن را در نسخه‌های قبلی بازی Animal Crossing نیز مشاهده کرده بودیم. بازی همچنین قابلیت‌هایی مانند نسخه‌های دیگر مثل روند توسعه، ماهیگیری و غیره را نیز دارد که می‌تواند طرفداران این مجموعه را ساعت‌ها سرگرم کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از اپارات

اگرچه عدم انتشار بازی Animal Crossing: New Horizons در سال ۲۰۱۹ ممکن است خبر چندان خوبی برای طرفداران این بازی و دارندگان نینتندو سوییچ نباشد، اما در طول سال ۲۰۱۹ قرار است شاهد انتشار بازی‌هایی چون بازی Luigi's Mansion 3 و نسخه بازسازی شده بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening برای نینتندو سوییچ باشیم که قطعا سال خوبی برای دارندگان این کنسول محبوب خواهد بود. علاوه بر این، پیش فروش بازی Animal Crossing: New Horizons نیز آغاز شده که قسمت آن ۶۰ دلار اعلام شده است.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده