نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

قسمت جدید کنفرانس Kinda Funny Games در E3 2019 برگزار می‌شود

طبق اعلام برگزار‌کنندگان، قسمت جدید کنفرانس Kinda Funny Games قرار است در E3 2019 برگزار شود. 

Kinda Funny مجموعه‌ای است که با ساخت ویدیو‌های مختلف در رابطه با مواردی چون بازی‌های ویدیویی و فرهنگ عامه به محبوبیت رسید و سال گذشته هم اولین قسمت از کنفرانس خود به سبک نینتندو دایرکت را برگزار کرد که از قضا مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام شده که قسمت دوم کنفرانس مرتبط با بازی‌های ویدیویی این مجموعه، قرار است امسال و در جریان نمایشگاه E3 2019 برگزار شود. 

طبق اعلام گرگ میلر از مجموعه Kinda Funny، این کنفرانس به طور دقیق در تاریخ ۱۰ ژوئن (ساعت ۴ بامداد ۲۱ خرداد به وقت ایران) برگزار خواهد شد. با اینکه هنوز اطلاعات خاصی در مورد برنامه‌های این رویداد ارائه نشده، اما با توجه به قسمت آن می‌توان انتظار داشت که در این کنفرانس شاهد ارائه اطلاعات و نمایش‌های زیادی از بازی‌های مستقل باشیم؛ در قسمت اول کنفرانس Kinda Funny Games بازی‌های مستقل زیادی نمایش داده شدند و حس و حال کلی مراسم هم بسیار جذاب و سرگرم‌کننده بود. 

البته قسمت اول این کنفرانس، علاوه بر نمایش بازی‌های مستقل میزبان اولین رونمایی از سومین اپیزود از فصل پایانی بازی The Walking Dead هم بود که با توجه به این مورد، شاید در قسمت دوم شاهد حضور بازی‌های بزرگ هم باشیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده