// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

آپدیت Power Rangers: Battle for the Grid حالت داستانی و سه مبارز جدید را به بازی اضافه کرد

استودیو اِن وی گیمز، جزییات جدیدترین آپدیت Power Rangers: Battle for the Grid را اعلام کرده که بخش داستانی و تعدادی شخصیت جدید را به بازی اضافه می‌کند.

ماه گذشته بود که استودیو ان وی گیمز، توسعه‌دهنده و ناشر بازی Power Rangers: Battle for the Grid، این بازی را منتشر کرد. اما این بازی مبارزه‌ ای از کمبود محتوا رنج می‌برد که یکی از اصلی‌ترین پایه‌های شکل‌گیری یک بازی به حساب می‌آید. سیستم گیم‌پلی بازی از نظر کلی خوب به نظر می‌رسید اما وقتی صحبت از یک بازی مبارزه‌ای در میان است، قطعا سیاهه یا لیست شخصیت‌های بازی که در این اثر کم بود، قبل از هرچیزی به چشم می‌آید. همچنین اگر کمبود یک بخش داستانی اگرچه کوتاه (که قبل از انتشار هم وعده داده شده بود) و صداپیشگی شخصیت‌های آن را نیز ضمیمه کنیم، دیگر چه از آن بازی باقی می‌ماند؟

اما حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، پس از گذشت تقریبا یک ماه از انتشار بازی، استودیو nWay Games اولین آپدیت بازی را چند روز پیش منتشر کرد که تمامی ایرادات وارده به این اثر الهام گرفته شده از مجموعه‌ Power Rangers را مرتفع می‌کند. اولین موردی که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند، سه شخصیت Dragon Armor Trini ،Udonna و Cenozoic Blue Ranger هستند که پیش‌تر تایید شده بودند. اگرچه حضور قهرمانان و شخصیت‌های منفی که از داستان پاور رنجرز به این بازی اضافه شده‌اند امتیاز خوبی برای آن به‌حساب می‌آید، اما عجیب به نظر می‌رسد که چرا تمامی رنگ‌های موجود در داستان در این بازی به‌کار نرفته‌اند و برای یک مبارزه‌ی سه در مقابل سه تنها می‌توان از بین ۱۲ شخصیت، مبارز خود را انتخاب کرد. البته باید ذکر شود که سیاهه‌ی شخصیت‌های بازی از ۹ نفر در حال افزایش است و این امر به‌صورت رایگان در حال انجام است؛ نه به واسطه‌ی بسته‌های الحاقی پولی که وعده داده شده بود.

Power Rangers: Battle for the Grid

بخش داستانی نیز که ان وی گیمز پیش از انتشار وعده داده بود و در ابتدا در بازی وجود نداشت، به واسطه‌ی این آپدیت به بازی اضافه شده است. نویسندگی و صداپیشگی این بخش از بازی بر عهده‌ی کایل هیگینز، نویسنده‌ی Power Rangers: Shattered Grid بود. همچنین دَن مورا، یکی از افرادی که روی Power Rangers: Shattered Grid کار کرده بود، نیز مسئولیت طراحی‌های هنری مربوط به بخش داستانی این بازی را بر عهده داشته است. بخش داستانی بازی بر اساس گفته‌ی nWay Games، یک بازسازی و طرح نو از رخداد یا داستان موسوم به Shattered Grid است که در آن شخصیت Lord Drakkon، که از شخصیت Tommy Oliver اقتباس گرفته شده و به‌نوعی ورژن ثانویه‌ی او است، تلاش می‌کند که نیروهای پاور رنجرز را از میان بردارد.

این آپدیت همچنین چهار مرحله یا Stage جدید را نیز به بازی اضافه می‌کند که دو عدد از آن‌ها مربوط به بخش داستانی بازی می‌شوند. مراحل جدید بخش داستانی شامل نسخه‌ی تغییر یافته‌ی مرحله‌ی Control Room و Lord Drakkon’s Throne Room هستند و دو مرحله‌ی دیگر Corinth و Planet Earth: Cenozoic Era به بخش اصلی مراحل بازی اضافه شده‌اند. اگرچه تیم توسعه‌ی بازی پیش‌تر از پاسخ به سوال در مورد صداپیشگی بعضی از شخصیت‌های بازی که حس و حال فیلم این مجموعه را به کاربران منتقل می‌کند، سرباز زدند، اما حالا و به واسطه‌ی آپدیت جدید این مورد نیز برطرف شده و این شخصیت‌های توسط صداپیشگان اصلی صداگذاری شده‌اند.

Power Rangers: Battle for the Grid

جیسون دیوید فرانک مسئولیت صداگذاری شخصیت Tommy Oliver، آستین سنت. جان مسئولیت صداگذاری شخصیت Jason Lee Scott، دیوید جی. فیلدینگ مسئولیت صداگذاری شخصیت Zordon، کِریگان ماهان مسئولیت صداگذاری شخصیت Goldar و در نهایت مگان کامارنا مسئولیت صداگذاری شخصیت Kimberly را برعهده داشته‌اند.

اگرچه محتواها و مواردی که پیش از انتشار وعده داده شده بود که به بازی اضافه می‌شود در حال راهیابی به این اثر است اما همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این اضافه شدن پس از گذشته یک دوره‌ی یک ماهه می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این امر باشد که بازی Power Rangers: Battle for the Grid پیش از موعد و پیش از این‌که به‌صورت کامل آماده شود روانه‌ی بازار شده است. البته بازهم جای تحسین دارد که استودیو ان وی گیمز نه‌تنها به تمامی قول‌های خود عمل کرد، بلکه یک‌سری محتوای جدید را نیز به‌صورت رایگان به بازی اضافه کرد؛ محتوایی که ممکن بود در حالت عادی در قالب بسته‌های الحاقی پولی به این اثر مبارزه‌ای اضافه شوند. بازی Power Rangers: Battle for the Grid در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شده و برای پی سی نیز به‌صورت پورت در دسترس قرار گرفته است.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده