// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

ناکامی Fnatic و صعود G2 به مرحله اصلی مسابقات Dreamhack Masters بازی CSGO

تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی مسابقات DreamHack Masters Dallas 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

مرحله گروهی مسابقات DreamHack Masters Dallas 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از سه روز رقابت تنگاتنگ به پایان رسید و تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم مشخص شدند. در مرحله اصلی این دوره از مسابقات شانزده تیم حضور داشتند که در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه هشت تیمی قرار گرفتند و در یک قالب دو حذفی با یکدیگر رقابت کردند. در نهایت شش تیم برتر مرحله گروهی (از هر گروه سه تیم) راهی مرحله دوم شدند.

در گروه A تیم Liquid با شکست تیم‌های Lucid Dream ،North و FaZe Clan به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله حذفی مسابقات شد و تیم FaZe Clan نیز به عنوان تیم دوم معرفی شد. در سمت دیگر تیم Vitality مسیر طولانی و سختی را در پیش داشت تا بتواند به عنوان تیم سوم به مرحله حذفی مسابقات راه یابد. نماینده فرانسوی‌ها بعد از شکست در مقابل تیم North و سقوط به بخش بازنده‌ها تیم‌های Lucid Dream ،Ninjas in Pyjamas و در نهایت تیم North را شکست داد و به چهارمین روز رقابت‌ها راه یافت.

دانلود از آپارات

در گروه B شاهد حضور تیم‌های مطرحی بودیم که برخی از آن‌ها نتوانستند رویای قهرمانی را عملی کنند و در مرحله گروهی حذف شدند. تیم‌های ENCE و FURIA Esports بعد از صعود به فینال بخش گروهی به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه راهی مرحله حذفی مسابقات شدند. تیم G2 Esports بعد از شکست خوردن در مقابل تیم ENCE در بالای جدول و سقوط به بخش بازنده‌ها با شکست تیم‌های NRG Esports و Renegades به عنوان تیم سوم گروه B راهی مرحله حذفی شد. نکته قابل توجه در مورد گروه B حذف شدن تیم‌های Renegades ،Fnatic و Cloud9 بود که به صورت مستقیم به مرحله اصلی این رویداد دعوت شده بودند.

دانلود از آپارات

بازی‌های مرحله حذفی مسابقات DreamHack Masters Dallas 2019 از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران شروع می‌شود و دو بازی در اولین روز مرحله حذفی برگزار خواهد شد. در بازی اول تیم‌های FURIA Esports و Team Vitality با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد و در بازی دوم که ساعت ۳:۲۰ صبح برگزار می‌شود تیم‌های FaZe Clan و G2 Esports به مصاف هم خواهند رفت. تمامی مراحل مسابقات به صورت زنده استریم خواهد شد و علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال dreamhacks در توییچ و یا کانال DHMasters در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده