نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فیلم Avengers: Endgame به پر فروش‌ترین فیلم خارجی کشور چین تبدیل شد

با عبور فروش فیلم Avengers: Endgame از مرز ۵۰۰ میلیون دلار در کشور چین، این فیلم به پر فروش‌ترین فیلم خارجی این کشور تبدیل شد.

سرانجام از هفته گذشته اکران جهانی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) آغاز شد و این فیلم توانست بسیاری از رکوردها را با ثبت فروشی تاریخی بشکند. قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) موفق شد رکورد افتتاحیه آمریکای شمالی با فروش ۳۵۷.۱ میلیون دلار و افتتاحیه جهانی با فروش ۱.۲۲۳ میلیون دلار را به نام خود ثبت کند. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است. روز پنج شنبه فروش فیلم Avengers: Endgame در کشور چین از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم به پر فروش‌ترین و موفق‌ترین فیلم خارجی این کشور تنها در کمتر از یک هفته تبدیل شود و حال این فیلم، ششمین فیلم پر فروش تاریخ کشور چین است. این رکورد پیش از این به فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) با فروش ۳۹۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ تعلق داشت. 

Avengers: Endgame

در حال حاضر فروش فیلم Avengers: Endgame در کشور چین به ۵۰۳ میلیون دلار افزایش پیدا کرده که ظاهرا سرعت فروش این فیلم کاسته نشده است و پیش‌بینی می‌شود که این فیلم درنهایت ۶۲۵ میلیون دلار در چین فروش کند که ۱۰۰ میلیون بیشتر از پیش‌بینی‌های اولیه است. این در حالی است که فیلم Avengers: Endgame تا به امروز بیش از ۴۵۲.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱.۶۶۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده تا این فیلم به پر فروش ترین فیلم سال ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی نیز تبدیل شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود فروش جهانی این فیلم به‌زودی از مرز ۲ میلیارد دلار نیز عبور کند. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود که فیلم Avengers: Endgame با ثبت فروش ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون دلار در دومین آخر هفته اکرانش، رکورد فروش دومین آخر هفته را نیز بشکند که در حال حاضر به فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)  با فروش ۱۴۹ میلیون دلار تعلق دارد.

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، جاش برولین، بری لارسون، پل راد، کارن گیلان، بردلی کوپر (صداپیشه)، دان چیدل، دانای گوریرا، گوئینت پالترو، جان فاورو، بندیکت وانگ، هیرویوکی سانادا و تسا تامپسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Endgame حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جو و آنتونی روسوملقب به برادران روسو بوده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده