// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳

اسکوئر انیکس دو استودیوی خود را توسعه می‌دهد

اسکوئر انیکس اعلام کرده که قصد دارد دو استودیوی ایداس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال را با استخدام افراد جدید توسعه دهد.

اگر از کشور ژاپن خارج شویم، کانادا کشوری است که شرکت اسکوئر انیکس دارای بیشترین نیروی کار در آنجا است. در حال حاضر نزدیک‌به ۷۰۰ نفر نیروی کار در استودیو اسکوئر انیکس مونترال و ایداس مونترال واقع در کشور کانادا مشغول به فعالیت هستند. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Square Enix اعلام کرده که قصد دارد با استخدام نزدیک به ۱۰۰ نفر نیروی کار برای تصدی‌گری ۱۰۰ شغل جدید، دو استودیوی زیرمجموعه‌ی خود را توسعه دهد و بزرگ‌تر کند.

شرکت اسکوئر انیکس قصد دارد با گسترش فضای کاری موجود در ایداس مونترال، امکانات و اتاق‌های جدیدی به آن اضافه کند. استودیوی ضبط تصاویر موشن یا همان موشن کپچر، استودیوی فتوگرامتری، آزمایش و تحقیق روی کاربران و یک استودیو برای ضبط موسیقی و صدا، از جمله‌ی مواردی است که این شرکت محبوب قصد دارد به این شعبه از محل کار نیروهای خود اضافه کند. تمامی موارد ذکر شده قطعا در آینده موجب بهبود در توسعه‌ی پروژه‌های ساخته شده توسط استودیو Eidos Montreal خواهد شد. سپتامبر سال گذشته بود که این استودیو بازی Shadow of the Tomb Raider را عرضه کرد و در حال حاضر نیز مشغول کار کردن روی بازی Avengers استودیو Crystal Dynamics است.

شرکت مادر، یعنی اسکوئر انیکس اصلی نیز مدتی است که توجه خود را معطوف به ایداس مونترال و توسعه‌ی آن کرده است. همچنین و به دلیل عدم موفقیت بازی Deus Ex Go که پیش‌تر در سال ۲۰۱۶ توسط ایداس عرضه شد، در لیست افراد و شغل‌های مورد نیاز برای این استودیو، نام حرفه‌های مرتبط با توسعه‌ی بازی‌های موبایل نیز به چشم می‌خورد.

علاوه بر قصد اسکوئر انیکس برای توسعه‌ی این دو استودیو، آن‌ها همچنین در حال کار کردن روی یک پروژه‌ی بزرگ‌تر نیز هستند که فعلا اطلاعاتی از آن به‌صورت رسمی منتشر نشده است. همان‌طور که در زومجی خواندید، پس از تایید رسمی خبر حضور اسکوئر انیکس در رویداد E3 2019، شاید بتوان برای انتشار اطلاعات در این مورد، این رویداد را وعده داد.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده