// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور کمپانی اسکوئر انیکس در E3 2019 تایید شد

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است که در تاریخ ۲۱ خرداد ماه و ساعت ۵:۳۰ صبح به‌وقت ایران، کنفرانس خبری خود در E3 2019 را برگزار خواهد کرد.

کم کم به‌ برگزاری نمایشگاه E3 2019 در خرداد ماه نزدیک می‌شویم و اخبار بیشتری در مورد این نمایشگاه، شرکت‌ها و بازی‌هایی که در این رویداد حضور دارند، منتشر می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در نمایشگاه E3 2019 کنفرانس خبری خود را برگزار خواهد کرد.

به‌عبارتی اسکوئر انیکس در تاریخ ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) ساعت ۵:۳۰ صبح به‌وقت ایران کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2019 را برگزار می‌کند. نکته‌ی جالب این است که زمان برگزاری کنفرانس اسکوئر انیکس، دقیقا همان روز و ساعتی است که سونی کنفرانس خبری خود را در جریان E3 برگزار می‌کرد. حال که سونی حضور ندارد، اسکوئر انیکس این روز و ساعت را از آن خود کرده است. یکی از مواردی که مخاطبان خواهان نمایش و منتشر شدن اطلاعات بیشتری از آن هستند، پروژه‌ی مربوط‌به بازی اونجرز (Avengers) و Final Fantasy VII Remake است.

بازسازی فاینال فانتزی 7 در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از آن روز دیگر نمایش و اخبار خاصی حول این بازی منتشر نشد. اسکوئر انیکس و کارگردان بازی در گذشته اعلام کرده بودند که تمرکز اصلی‌شان فعلا بازی Kingdom Hearts 3 است و حال که این بازی عرضه شده است، باید ببینیم تیم سازنده چه برنامه‌ای برای فاینال فانتزی VII ریمیک در نظر گرفته است. ازطرفی اطلاعات خاصی از بازی Avengers در دسترس نیست و امیدواریم در E3 2019 شاهد معرفی این بازی باشیم. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده