// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر جدید Marvel Ultimate Alliance 3 با محوریت ولورین

به‌تازگی تریلر جدیدی از کاراکتر محبوب ولورین در بازی Marvel Ultimate Alliance 3 منتشر شده است که مکانیزم‌های مبارزه‌ای این شخصیت را نشان می‌دهد.

ولورین را می‌توان یکی از کاراکترهای محبوب و دوست‌داشتنی جهان مارول دانست. در نسخه‌های اول و دوم Marvel Ultimate Alliance شخصیت ولورین پای ثابت لیست مبارزان بوده است و مکانیزم‌های مبارزه‌ای وی به‌گونه‌ای طراحی شده بود که می‌توانست یکی از اعضای اصلی تیم شما باشد. حال تریلر جدیدی از بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order منتشر شده است که مبارزات ولورین در نسخه سوم را نشان می‌دهد.

گیم اینفورمر که چندی پیش ویدیو مبارزات مایلز مورالز را منتشر کرده بود، حال به‌سراغ ولورین رفته است تا حرکات و کومبوهای این شخیصت را به‌نمایش بگذارد. طبق جدیدترین اخبار بازی، حرکات ولورین برپایه پنجه‌های آدمانتومی او طراحی شده‌اند. در ویدیو منتشر شده ولورین را می‌بینیم که از تغییرات پنجه‌های خود استفاده می‌کنم تا دشمنان را به روش‌های مختلفی از بین ببرد. همچنین به‌لطف قابلیت بازیابی نوار سلامت خود، ولورین پس از آسیب دیدن می‌تواند خود را درمان کند. ازاین‌رو با کاراکتری طرف هستیم که به‌سختی در مبارزات شکست می‌خورد.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3 در تیر ماه به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده