نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

دیزنی تعداد فیلم‌های تولیدی فاکس قرن بیستم را کاهش می‌دهد

باب ایگر، رئیس والت دیزنی اطلاعات جدیدی از میزان تولیدات فاکس قرن بیستم پس از انتشار فیلم‌های را ارائه داده است.

اواخر سال گذشته بود که توافق ۷۱.۳ میلیارد دلاری شرکت والت دیزنی و فاکس قرن 21 نهایی شد تا رسما دیزنی بخش تلویزیونی و فیلمسازی شرکت فاکس قرن بیستم را به دست آورد و از آن زمان شاهد برنامه‌ریزی جدید این شرکت باتوجه‌به دارایی جدیدش هستیم که مدتی پیش دیزنی برنامه جدید اکران فیلم‌های آینده خود را منتشر کرد که امکان تغییرات بیشتر در آن برای عملکرد بهتر فیلم‌ها در گیشه نیز وجود دارد. بااین‌حال، دیزنی استودیوی فیلمسازی فاکس ۲۰۰۰ را تعطیل کرد که به نظر می‌رسد تمرکز اصلی این شرکت قرار است روی استودیوهای اصلی و بزرگ‌تر مثل فاکس قرن بیستم و فاکس سرچلایت باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از تعداد فیلم‌هایی که فاکس قرن بیستم قرار است طی چندین سال آینده تولید و منتشر کند، منتشر شده است. باب ایگر، رئیس والت دیزنی در یک کنفرانس تلفنی اطلاعات بیشتری از برنامه‌های این شرکت برای استودیوهای فیلمسازی جدید خود به اشتراک گذاشته است.

Bohemian Rhapsody

ایگر گفت که دیزنی متعهد است تا تمامی فیلم‌های در دست ساخت فعلی فاکس قرن بیستم را تولید و منتشر کند و پس از اینکه تولید و انتشار این فیلم‌ها به پایان رسید، فاکس قرن بیستم تنها موظف به ساخت ۵ تا ۶ فیلم در سال است. این شرکت تنها در سال ۲۰۱۸، ۱۲ فیلم را تولید و منتشر کرد که به این موضوع به معنای نصف شدن میزان تولیدات این شرکت است. بااین‌حال، ایگر اطلاعات بیشتری را از جمله اینکه آیا فاکس سرچلایت نیز شامل این موضوع خواهد بود یا خیر، به اشتراک نگذاشت، اما تمامی این فیلم‌ها تحت نام فاکس قرن بیستم منتشر خواهند شد. در سال گذشته، سونی پیکچرز ۱۳ فیلم، پارامونت ۱۱ فیلم و برادران وارنر ۲۲ فیلم جدید را منتشر کردند و دیزنی تنها ۷ فیلم را منتشر کرد که بیشتر این فیلم‌ها، از پر فروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ بودند. هنوز مشخص نیست که فاکس قرن بیستم قرار است چه فیلم‌هایی را برای دیزنی تولید و منتشر کند.

Bad Times at the El Royale

طبق شایعات منتشر شده، دیزنی می‌خواهد استودیوی فعلی خود برای ساخت فیلم‌های بلاک باستری را حفظ کند و در مقابل فاکس قرن بیستم وظیفه ساخت فیلم‌هایی با مقیاس کوچک‌تر را بر عهده خواهد داشت. طبق این اطلاعات، دیزنی می‌خواهد با استفاده از فاکس قرن بیستم حضور پر رنگ و فعال‌تری را در فصل جوایز داشته باشد و بیشتر تمرکز این استودیو نیز روی ساخت چنین فیلم‌هایی خواهد بود که این موضوع نشان می‌دهد چرا فیلم‌برداری و تولید فیلم Mouse Guard (نگهبان موش‌ها) تنها دو هفته پیش از آغاز آن متوقف شده بود. بااین‌حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها زمان مشخص خواهد کرد که فاکس قرن بیستم چه فیلم‌هایی را قرار است طی سال‌های آینده تولید و منتشر کند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده