// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

لیست تیم های دعوت شده به رویداد IEM Sydney 2019 تکمیل شد

هشت تیم دعوت شده به مرحله اصلی مسابقات IEM Sydney 2019 در بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

هشت تیم دعوت شده به مسابقات IEM Sydney 2019، مشخص شدند و به زودی با پایان یافتن مراحل انتخابی مسابقات، شانزده تیم مرحله اصلی معرفی خواهند شد. این رویداد در اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) برگزار می‌شود و پیش از آن تیم‌های فعال در بازی Counter Strike روی مسابقاتی مانند BLAST Miami و EPL تمرکز خواهند کرد. با توجه به تغییرات جدیدی که در بازی رخ داده است و نقشه Vertigo به جمع نقشه‌های اصلی مسابقات حرفه‌ای اضافه شده است، تیم‌ها با یک چالش جدید روبه‌رو هستند.

لیست تیم‌های حاضر در رویداد IEM Sydney 2019

FazeFnaticMIBRLiquid
RenegadesNRG EsportsNinjas in Pyjamasmousesports
Vici GamingeUnitedBIGHeroic
به زودیبه زودیB.O.O.T-dream[S]capeMVP PK

در کنار تیم‌هایی مانند NRG Esports ،Fnatic ،Liquid ،‌Renegades و Ninjas in Pyjamas، نماینده کشور برزیل نیز حضور دارد. تیم MIBR، که اخیرا با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است و در ده بازی اخیر خود فقط یک برد کسب کرده است، به عنوان یکی از تیم‌های دعوت شده به این رویداد معرفی شده است. با توجه به اینکه مسابقات Major بعدی بازی کانتر استرایک در کمتر از پنج ماه دیگر برگزار خواهد شد، این تیم آخرین شانس خود را در این دوره از رقابت‌ها برای بازگشت به جمع تیم‌های مطرح بازی CS:GO خواهد داشت. در سمت دیگر تیم mousesports، با جذب Karrigan، به عنوان لیدر جدید این تیم می‌تواند شانس خوبی را برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات داشته باشد.

دانلود از آپارات

مسابقات IEM Sydney 2019، قرار است با مجموع ۲۵۰ هزار دلار از دهم اردیبهشت به مزبانی سیدنی، استرالیا پیگیری شود. این رویداد به مدت هفت روز میزبان شانزده تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive، خواهد بود. تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی بایستی در دو مرحله گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت بپردازند. مرحله گروهی مسابقات به صورت دو حذفی پیگیری می‌شود و تیم‌ها در دو گروه هشت تیمه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم که به صورت تک حذفی پیگیری می‌شود راه پیدا می‌کنند و در پانزدهمین روز اردیبهشت، قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده