// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

خالق بازی Return of the Obra Dinn از احتمال پورت آن برای سوییچ می‌گوید

بازی انحصاری Return of the Obra Dinn که برای پی سی منتشر شده، احتمالا برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

اگر شما نیز از تعداد و حجم جوایزی که بازی Return of the Obra Dinn توانسته از آن خود کند مطلع باشید، پس احتمالا این را نیز می‌دانید که این بازی مستقل به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ شناخته می‌شود. در کنار موفقیت و محبوبیت این بازی انحصاری که در حال حاضر تنها برای پی سی منتشر شده، تقاضاهای بسیاری از سوی کاربران و طرفداران آن مطرح شده مبنی بر این‌که آیا این اثر پازلی و جذاب برای پلتفرم‌های دیگر، خصوصا کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

طبق جدیدترین اخبار بازی و بر اساس صحبت‌های لوکاس پاپ، خالق Return of the Obra Dinn، که در جریان مراسم BAFTA 2019 عنوان کرده بود، احتمالاتی از انتشار بازی برای سوییچ مطرح شده است. اگرچه این اطلاعات و صحبت‌ها در حدی نبوده که تایید کند قطعا ما شاهد پورت شدن بازی برای سوییچ خواهیم بود، اما این احتمال جذاب را نیز رد نکرده است. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

طرفداران بسیاری از ما تقاضای انتشار بازی را برای پلتفرم‌های دیگر داده‌اند. در حقیقت اولین در خواست‌ها در زمان انتشار بازی برای پی سی بود که از ما پرسیده شد «کی قرار است برای سوییچ نیز منتشر شود؟»

اگرچه دارندگان کنسول سوییچ در حال حاضر بیشترین کسانی هستند که طالب انتشار Return of the Obra Dinn برای کنسول خود هستند، اما جذاب‌تر و بهتر خواهد بود اگر این بازی محبوب برای پلتفرم‌های بیشتری نیز منتشر شود. اگرچه این بازی توانسته جوایز زیادی را از آن خود کند، اما تعداد کسانی که موفق به تجربه‌ی آن شده‌اند زیاد نیست و بهتر است کسانی که این امکان را دارند، حتما آن را تجربه کنند. یکی از جوایزی که این بازی توانسته از آن خود کند، مربوط به رویداد GDC 2019 است.

اگر شما نیز جزو تجربه کنندگان این اثر انحصاری هستید، نظرات خود را در این زمینه با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده