// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تغییراتی در سیستم برگشت هزینه در فروشگاه پلی استیشن اعمال شد

شرکت سونی تغییراتی در قوانین Refund Policy یا همان برگشت هزینه‌ها برای استور پلی‌استیشن اعمال کرده است.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب فروشگاه ایکس‌ باکس و استیم، این است که بازیکنان می‌توانند هزینه بازی‌های خود را پس بگیرند و به‌اصطلاح ریفاند (Refund) کنند. البته برای بازگشت هزینه شرایط خاصی درنظر گرفته شده است که برای جلوگیری از اقدامات سوء استفاده برنامه‌ریزی شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی تغییراتی در سیستم برگشت هزینه خود در فروشگاه پلی‌ استیشن  اعمال کرده است.

باتوجه‌به قوانین جدید خرید فروشگاه پلی‌استیشن، هزینه پرداخت‌شده تمامی محتویات دیجیتالی خریداری شده، قابل برگشت است، اما باید قبل از ۱۴ روز برای این کار اقدام کنید. هزینه هم به‌حساب پلی‌استیشن شما برمی‌گردد و مهم نیست از چه‌روشی برای خرید محصول اقدم کرده‌اید. دراین‌میان برای بازی‌های کامل و بسته‌های الحاقی، جدا از ۱۴ روز، نباید بازی را دانلود،‌ نصب یا استریم کرده باشید. یک استثنا هم وجود دارد و آن هم به‌بازی یا بسته‌های الحاقی مشکل‌دار مربوط می‌شود که تحت هر شرایطی هزینه‌ی آن برگشت‌ داده می‌شود.

برای بازی‌های پیش‌خرید شده هم همین قوانین درنظر گرفته شده است. طی ۱۴ روز و قبل از عرضه‌ی رسمی بازی، باید برای ریفاند کردن هزینه‌ی محصول مورد نظر اقدام کنید. همچنین اگر بازی مورد نظر برای پری‌لود قرار داده شده است، نباید آن را دانلود کنید. سرویس‌های اشتراکی نظیر پلی‌استیشن پلاس، اسپاتیفای و پلی‌استیشن Now هم از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. کاربران می‌توانند درجریان ۱۴ روز که مدت زمان Trial یک اشتراک به‌حساب می‌آید، سرویس خود را لغو کنند. البته سونی در این قسمت با بررسی حساب کاربری شما، مقداری از هزینه‌ی برای استفاده کردن از سرویس را از شما کم خواهد کرد.

درانتها مشخص شده است که تغییر نام کاربری از این سیستم پشتیبانی نمی‌کند. بازیکنان برای برگشت‌خوردن هزینه محصول، باید با پشتیبانی سونی درارتباط باشند و پروسه ریفاند شدن پول، به‌صورت خودکار انجام نمی‌شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده