// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

رویداد کراس اور Witcher به‌زودی برای نسخه پی سی Monster Hunter World برگزار می‌شود

قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر، شخصیت محبوب گرالت از سری Witcher وارد نسخه‌ی پی سی بازی Monster Hunter World شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان نسخه‌ی پی سی بازی Monster Hunter World قرار است شاهد حضور شخصیت گرالت از سری Witcher در این بازی محبوب باشند. این شخصیت که به عنوان پروژه‌ای از ترکیب این بازی با سری ویچر وارد خواهد شد، قرار است در تاریخ ۹ ماه می (۱۹ اردیبهشت ماه) برای دارندگان نسخه‌ی پی سی Monster Hunter World قابل دسترس شود. بازی Monster Hunter World یکی از ساخته‌های کمپانی کپکام است.

همان‌طور که در زومجی خواندید، این کراس‌ اور جذاب پیش‌تر برای نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Monster Hunter World در ماه فوریه انجام گرفته بود و به واسطه‌ی اضافه شدن گرالت، ماموریت‌هایی نیز در بخش‌های تک‌نفره و چند‌نفره‌ی بازی اضافه شده بود. یکی از این مراحل که برای همیشه نیز در بازی باقی خواهد ماند، Contract: Trouble in the Ancient Forest نام داشت که مخصوص بازیکنانی با درجه‌ی HR16 بود. در این ماموریت شما در نقش شخصیت محبوب و جذاب گرالت ظاهر می‌شدید و مواردی مانند قابلیت‌های ویژه‌ی وی، ماموریت‌های جانبی، پایان‌های مختلف برای هر ماموریت و همچنین مبارزه‌ی تن به تن با جادوگر قدرتمند و ترسناکی به نام لِشِن، از جمله‌ی اضافات این ماموریت بودند.

witcher

با به انجام رساندن این ماموریت به شکلی موفق، شما پاداش‌های زیادی از جمله کارت‌های ویژه و عناوین و مواردی بسیار دیگری را از آن خود می‌کردید. یکی دیگر از امتیازاتی که به واسطه‌ی پایان این ماموریت نصیب شما می‌شد، مواد مورد نیاز برای ساخت یا کرفت کردن زره بسیار با کیفیت و همچنین شمشیر نقره‌ای مخصوص گرالت است.

آن دسته از بازیکنانی که علاقه دارند وقت خود را در بخش چندنفره‌ی این کراس اور سپری کنند، باید کمی بیشتر صبر کرده تا در تاریخ ۱۷ ماه می (۲۷ اردیبهشت ماه) بتوانند به واسطه‌ی ماموریت Contract: Woodland Spirit وارد بخش چندنفره شوند. این ماموریت مناسب کسانی‌ است که دارای رده‌ی HR50 یا بالاتر هستند و آن‌ها را به مواجهه با یک حریف قدرتمند‌تر می‌فرستد که اگر بتوانند به سلامت از آن بیرون آیند، یک دست زره کامل و دو شمشیر برای مبارزه‌ی همزمان به عنوان پاداش داده می‌شود.

برخلاف بخش تک‌نفره‌ی بازی که قرار است برای همیشه باقی بماند، کراس اور بخش چندنفره در تاریخ ۳۰ ماه می (۹ خرداد ماه) به پایان خواهد رسید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده