// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Shining Force Classics؛ نبردهای تاکتیکی

Shining Force Classics متشکل از سه بازی محبوب سری Shining استودیو ساگا است که می‌توانید با سبک‌های مختلف تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Shining Force Classics بار دیگر شما را به دنیای کلاسیکی می‌برد که سگا سازنده آن بوده است و حال می‌توانید به‌صورت شبیه‌سازی شده، آن را در گوشی موبایل خود تجربه کنید. در این بازی اندروید شما سبک‌های مختلفی از این سری را تجربه خواهید کرد و در یک داستان عمیق به سراغ‌ نبردهای استراتژیک و تاکتیکی بازی می‌روید.

اگر از تجربه کنندگان همیشگی بازی‌های موبایل باشید، متوجه می‌شوید که آثار کلاسیک کمپانی سگا (SEGA) در بازه‌های زمانی مختلف روی موبایل شبیه‌سازی می‌شوند و معمولا کیفیت بسیار خوبی هم دارند. این موضوع به بازیکنان این امکان را می‌دهد که خاطرات نوستالژیک خود را این بار روی گوشی خود تجربه کنند. حال بازی آیفون Shining Force Classics عنوان دیگری است که گیمرهای این پلتفرم می‌توانند تجربه کنند و سه گانه محبوب Shining و داستان عمیق آن را داشته باشند. یقینا بهترین نکته‌ای که در مورد این بازی می‌توان گفت، ارائه سبک‌های مختلف به صورت همزمان و همچنین تاکتیکی جذابی است که در نسخه‌های مختلف این سری شاهد بوده‌ایم. در این اثر شما مطابق معمول باید در سیاه چال‌های مختلف حضور داشته باشید و در داستان عمیق آن‌ها غرق شوید. این داستان‌ها به قدری جذاب هستند که گرافیک پایین نمی‌تواند روی جزئیات آن تاثیری بگذارد و هر بازیکن با خواندن دیالوگ‌هایی که نقش می‌بندد می‌تواند به خوبی آن‌ها را درک کند.

بازی از نبردهایی بزرگ در مقیاس عظیم تشکیل شده است و شاهد ترکیب جذابی بین سه نسخه از بازی هستیم. اگر این بازی‌ها را تجربه کرده باشید متوجه سبک‌های مختلفی که دارند و مهم‌تر از آن تاکتیک‌های ناب RPG در هرکدام از آن‌ها شده‌اید. حال همه‌ی این سبک‌ها دور هم جمع شده‌اند و یک‌جا به مخاطب ارائه می‌شوند. بازی از اکشن فوق‌العاده سریعی برخوردار است و کمک می‌کند که سریعا به خط‌های داستانی مختلف برسید. یقینا Shining Force Classics یکی از بهترین بازی‌های اندروید است که یکی از سه‌ گانه‌های برتر سگا را برای شما شبیه‌سازی می‌کند. وجود جزئیات زیاد، نکته‌ای است که با توجه به گرافیک پایین بازی واقعا ارزشمند است و به‌خوبی و در حد توان سازندگان آن پیاده‌سازی شده است. نبردها تنها در قالب سربازان محدود خلاصه نشده‌اند و شاهد باس‌های قدرتمندی هستیم که چالش خاص خودشان را دارند. اکتشاف در بازی اهمیت بسیار بالایی دارد و باید تا می‌توانید محیط را بگردید و به دنبال آیتم‌هایی جهت ارتقا مهارت و سلاح‌های شوالیه‌ها باشید.

Shining Force Classics

سعی کنید که در بازی Shining Force Classics به یک شوالیه درخشان تبدیل شوید و با انجام دادن ماموریت‌های خاص، اعتبار خود را بیش‌تر کنید. نقش آفرینی در بازی اهمیت بالایی دارد و به‌همین دلیل همواره باید به انتخاب‌های خود دقت کنید. نیروهای شیطانی در سیاه‌ چال‌ها حضور دارند و هرکدام با سلاح خاصی نابود می‌شوند. اکشن سریع بازی با یک ماجراجویی جذاب اول شخص دنبال می‌شود و شما تسلط بیش‌تری به محیط خواهید داشت. نمایش‌های سینمایی بخش دیگری از هنرنمایی سازندگان است و آن را با گرافیک پیسکلی به مخاطبین خودشان ارائه می‌کنند.

Shining Force Classics اثر دیگری است که به بهترین شکل روی موبایل شبیه سازی شده است

بازی Shining Force Classics کاملا رایگان است و می‌توانید با پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی سرعت بدهید. وجود یک لیدربرد جهانی هم برای رقابت بین بازیکنان عالی است و هرچه قدر که سرعت بالایی در نبرد‌ها داشته باشید و شوالیه خود را در سطح بالاتری از اعتبار قرار دهید، رتبه بهتری نصیب شما می‌شود. بیش از ۲۰ کاراکتر وجود دارد که هرکدام جادوها و مهارت‌های منحصربه‌فردی دارند و در یک قسمت خاص وارد داستان می‌شوند. این سه گانه بیش‌تر به خاطر داستان عمیقی که دارد معروف شده است و به همین علت هنگام بازی باید توجه ویژه‌ای به دیالوگ‌ها داشته باشید.

Shining Force Classics

سه‌ گانه محبوب سگا را به‌صورت یک‌جا در بازی Shining Force Classics تجربه کنید و به فضای نوستالژیک آن زمان برگردید

دکمه‌های کنترل بازی Shining Force Classics به‌صورت شبیه‌سازی شده در اختیار شما هستند و با کمی تاخیر به آن‌ها عادت می‌کنید. محیط‌ها به‌همان صورت قبل طراحی شده‌اند و شاهد پیشرفت خاصی در زمینه گرافیک بصری نیستیم. همین امر و دست نخورده بودن بازی است که مخاطبین بیش‌تری از گیمرهای قدیمی را به سمت خود جذب می‌کند. این گرافیک فانتزی ۱۶ بیتی هیچ محدودیتی برای خلاقیت سازندگان ایجاد نکرده است و نبردهای اکشن و استراتژیک بازی رنگ و بوی خودشان را حفظ کرده‌اند. با ارتقا شوالیه خود می‌توانید ضرباتی با تاثیر بیش‌تر وارد کنید و شاهد کشته شدن زودتر دشمنان باشید.

بازی Shining Force Classics همه فاکتورهای کلاسیک سری Shining سگا را دارد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. انتظار گرافیک بالا و نبردهای بصری نداشته باشید؛ Shining Force Classics در واقع برای افرادی است که دوست دارند نوستالژی بازی‌های سگا را بار دیگر روی گوشی خود تجربه کنند. این بازی را می‌توانید روی سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Shining Force Classics


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده