نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

عرضه Sonic X Shadow Generations نزدیک است

رده‌بندی سنی Sonic X Shadow Generations در کره جنوبی احتمالا به عرضه قریب‌الوقوع بازی اشاره دارد.

سگا از سال ۲۰۲۴ به‌عنوان سال Shadow the Hedgehog (شدو خارپشت) یاد می‌کند؛ بنابراین طرفدارها می‌توانند منتظر آثار زیادی از این کاراکتر در ماه‌های آتی باشند. کیانو ریوز وظیفه صداپیشگی این کاراکتر در فیلم Sonic the Hedgehog 3 (سونیک خارپشت ۳) را برعهده دارد که در ماه دسامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینما خواهد رفت. بااین‌حال ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و در سال جاری گیمرها نیز بازی جدیدی از این مجموعه برای تجربه خواهند داشت.

مدتی قبل شرکت Sega از بازی Sonic X Shadow the Hedgehog، ریمستر بازی سه‌بعدی پلتفرمر Sonic Generations محصول ۲۰۱۱، رونمایی کرد که دارای یک کمپین مستقل تازه با تمرکز بر کاراکتر شدو خارپشت است. تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نیست و تنها می‌دانیم که در پاییز ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید. بااین‌حال رده‌بندی سنی بازی در کره جنوبی احتمالا نشان می‌دهد که این ویدیوگیم در مرحله نهایی توسعه است و فاصله زیادی تا عرضه ندارد.

بازی Sonic X Shadow the Hedgehog در زمان عرضه دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده