نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴

بازی جدید سونیک ساخته می‌شود

براساس ادعای یک منبع معتبر، به‌نظر می‌رسد که سگا روی دنباله مستقیم بازی پلتفرمر سه‌بعدی Sonic Frontiers از سال ۲۰۲۲ کار می‌کند.

Sonic Frontiers با تمام نقاط ضعف خود تجربه‌ی قابل قبولی را دراختیار هواداران بازی‌های سه‌بعدی سری سونیک قرار داد. سگا حتی قبل از اینکه بازی Sonic Frontiers را روانه بازار کند، به شکلی کاملا واضح بیان کرد که آینده‌ی بازی‌های این مجموعه برپایه‌ی این بازی پلتفرمر جهان باز ساخته خواهد شد. بعد از اینکه Frontiers هم انتظارات سازندگان خود را از لحاظ آمار فروش برآورده کرد، می‌توان با اطمینان بیشتری ادعا کرد که سگا به برنامه‌های خود پایبند باقی بماند. درواقع حالا به‌نظر می‌رسد که دنباله بازی Sonic Frontiers درحال توسعه است.

این شایعه اولین‌بار توسط دنیل ریچمن (Daniel Richtman)، افشاگر شناخته شده‌ مطرح شده است. او ادعا می‌کند که Sonic Frontiers 2 در دست ساخت است اما لزوماً با این نام شناخته نمی‌شود. Midori، یکی دیگر از منابع موثق انتشار اطلاعات مربوط‌به سگا نیز با اشاره به اینکه بازی مذکور از نظر گیم‌پلی و ساختار کلی به‌عنوان یک دنباله برای Sonic Frontiers شناخته می‌شود، این خبر را تأیید کرده است. البته لازم به ذکر است که بازی اول Frontiers نیز تا نزدیکی‌های زمان معرفی رسمی تحت عنوان Sonic Rangers شناخته می‌شد.

زره مانستر هانتر سونیک در Sonic Frontiers

اینکه سگا چه زمانی از این بازی رونمایی خواهد کرد، هنوز مشخص نیست. به‌ویژه با درنظرگرفتن اینکه این شرکت بازی‌های متعددی از مجموعه سونیک را در دست ساخت دارد. Sonic X Shadow Generations یکی از این موارد است که قرار است در پاییز امسال روانه بازار شود. Sonic X Shadow the Hedgehog، ریمستر بازی سه‌بعدی پلتفرمر Sonic Generations محصول ۲۰۱۱ محسوب می‌شود که دارای یک کمپین مستقل تازه با تمرکز بر کاراکتر شدو خارپشت است. رده‌بندی سنی بازی در کره جنوبی نیز احتمالا نشان می‌دهد که این ویدیوگیم در مرحله نهایی توسعه است و فاصله زیادی تا عرضه ندارد.

همچنین فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) روی پرده خواهد رفت. جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز کیانو ریوز در نقش شدو خارپشت از جمله بازیگران این فیلم هستند. البته پیش از آن طرفداران سونیک می‌توانند منتظر سریال Knuckles باشند که در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

بازی Sonic Frontiers برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

درنهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده