// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Mobile Royale: Kingdom Defense؛ فتح سرزمین‌ های دست نیافتنی

Mobile Royale: Kingdom Defense یک بازی استراتژی با المان‌های آنلاین است که در جریان آن بازیکنان در کنار ساخت سرزمین‌شان، باید سایر سرزمین‌ها را هم فتح کنند.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های بازی‌های استراتژی‌ رفته‌ایم؛ اثری که در نگاه اول و نامش فکر می‌کنید یک بازی بتل رویال است، اما بازی اندروید و آیفون Mobile Royale: Kingdom Defense در سبک بتل رویال طراحی نشده و بازیکنان با یک بازی نقش آفرینی روبه‌رو هستند. بازی آیفون و اندروید Mobile Royale: Kingdom Defense آن‌چنان داستان غنی‌ای ندارد. بازیکنان در جهانی قرار دارند که هر قبیله قلمرو مخصوص به‌خودش را دارد. حال در جریان بخش داستانی با ساخت پایگاه‌تان باید به‌سایر قلمروها هم حمله کنید و سرزمین‌شان را فتح کنید. در واقع داستان پیش‌زمینه‌ای است تا بازیکنان وارد گیم‌پلی غنی و سرگرم کننده بازی شوند.

Mobile Royale: Kingdom Defense

بازیکنان در قسمت ارتقای کاراکتر می‌توانند قهرمان‌های خود را قوی‌تر کنند، همچنین سطح قهرمان‌ها با استفاده کردن از آن‌ها در مبارزات مختلف، افزایش پیدا می‌کند

با ورود به بازی موبایل Mobile Royale: Kingdom Defense با بخش تمرینی روبه‌رو می‌شوید. همانند سایر بخش‌های تمرینی بازی‌های استراتژی، یکی از شخصیت‌ها، نحوه بازی کردن و استفاده از بخش‌های مختلف بازی را به‌شما آموزش می‌دهد. Mobile Royale: Kingdom Defense یک بازی استراژی ساخت قلعه است. در همین راستا اولین موردی که با آن روبه‌رو می‌شوید، ساخت یک سرزمین است. سرزمین شما در بازی موبایل Mobile Royale: Kingdom Defense دارای بخش‌های مختلفی نظیر تمرین سربازان و استفاده از سربازها، بخش تحقیقات و ساختمان اصلی است. با ارتقای ساختمان اصلی، موارد جدیدی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای مثال می‌توانید سربازهای جدیدتری را ارتقا دهید. همچنین بعضی از ساختمان‌ها و پیشرفت‌شان، باعث می‌شوند تا بخش جدیدی در پایگاه شما به‌وجود بیاید. اگر اطلاعات یا تجربه‌ای از بازی‌های استراتژی بر پایه ساخت و ساز ندارید، هیچ‌نگران نباشید، زیرا همانند سایر بازی‌های موبایل این سبک، یک سیستم ماموریت خودکار برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که به‌شما می‌گوید که چه کارهایی را باید انجام بدهید. همچنین می‌توانید به‌صورت جداگانه هم به‌ساخت و ساز و ارتقای بخش‌های مختلف سرزمین‌تان بپردازید. حالت کمپین بازی هم به‌نحوی طراحی شده است که بازیکنان در نگاه اول فکر می‌کنند با یک بازی کوتاه روبه‌رو هستند، اما هر مرحله بازی دارای زیرمجموعه‌های مختلفی است که انجام تمامی آن‌ها، می‌تواند چندین ساعت شما را سرگرم کند، زیرا ساختار بازی به‌نحوی است که بخش ارتقای سرزمین‌تان هم باید روند صعودی داشته باشد تا بتوانید قدرت شرکت در مراحل را کسب کنید.

Mobile Royale: Kingdom Defense

از طرفی در طول مبارزات بازی بازیکنان قادر به استفاده از قهرمان‌های مختلفی هستند. حال با پیشروی در خط داستانی می‌توانید قهرمان‌های مختلف بازی را آزاد کنید. هر کدام از قهرمان‌ها دارای مهارت‌های خاص خودشان هستند. ازاین‌رو سعی کنید در تیم‌تان از قهرمان‌های متنوع با کارایی متفاوت استفاده کنید. برای مثال یک پشتیبان در تیم خود قرار دهید تا در مواقع ضروری نوار سلامت اعضای تیم را بازیابی کند. جدا از بخش داستانی و ساخت و ساز بد نیست به‌حالت چندنفره بازی اندروید و آیفون Mobile Royale: Kingdom Defense هم اشاره‌ای داشته باشیم. بخش چندنفره دقیقا همانند مبارزات حالت کمپین طراحی شده است، با این تفاوت که این‌بار یک بازیکن واقعی به‌جای هوش‌ مصنوعی هدایت تیم مقابل را به‌دست گرفته است. موردی که در حالت آنلاین بسیار اهمیت دارد، قدرت و سطح قهرمان‌های شما است. بازیکنان از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای، به‌راحتی می‌توانند بهترین کاراکترها را به‌دست بگیرند، اما با تمام کردن حالت کمپین هم می‌توانید تا حد زیادی خود را قوی کنید. با تمام این تفاسیر بازی آیفون و اندروید Mobile Royale: Kingdom Defense تجربه‌ای لذت بخش در زمینه بازی‌های استراتژی است که به‌واسطه ساختار نقش آفرینی‌اش، می‌تواند مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند.

دانلود بازی Mobile Royale: Kingdom Defense


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده