// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تیم Dignitas قهرمان بخش بانوان مسابقات CS:GO شد

تیم برتر بانوان در بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از رقابت در مسابقات IEM Katowice مشخص شد.

مسابقات جانبی IEM Katowice 2019 در بازی Counter Strike: Global Offensive شب گذشته به پایان رسید و قهرمان جهان در بخش بانوان مشخص شد. تیم Dignitas Female با پیروزی در مقابل رقبای خود در جایگاه اول مسابقات قرار گرفت و جایزه ۲۵ هزار دلاری را از آن خود کرد. مسابقات بخش بانوان در دو مرحله مقدماتی و اصلی پیگیری شد که مرحله اصلی از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل شده بود. تیم Dignitas Female بعد از قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه خود با دو تیم Beşiktaş Esports و Counter Logic Gaming رقابت کرد و بعد از کسب نتیجه ۲:۰ در فینال مسابقات، برای دومین سال متوالی قهرمان بخش بانوان مسابقات IEM Katowice شد.

IEM Katowice Women CSGO

مرحله اصلی مسابقات با حضور هشت تیم برتر که از بخش مقدماتی یا به صورت مستقیم به مرحله اصلی راه پیدا کرده بودند برگزار شد. شهر کاتوویتس لهستان که در حال حاضر یکی از مراکز مهم برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزش الکترونیک است، میزبان رویداد بود. مجموع جوایز بخش بانوان ۵۰ هزار دلار بود که بین چهار تیم برتر رویداد تقسیم شد.

IEM Katowice 2019 CSGO esports Dignitas female

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه (دلار)
اولDignitas۲۵,۰۰۰
دومCLG Red۱۲,۰۰۰
سومBeşiktaş Esports۸,۰۰۰
چهارمAssassins۵,۰۰۰
پنجم-ششمpaiN Girls-
پنجم-ششمCrowns-
هفتم-هشتمOrgless-
هفتم-هشتمCarnage Esports-

هم‌زمان با برگزاری بخش بانوان، بازی‌های مرحله اصلی رویداد در رشته‌های StarCraft 2 و CS:GO مردان نیز در حال پیگیری است که به زودی نتایج آن مشخص خواهد شد. 


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده