// یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴

دو تیم ENCE و Astralis فینالیست رویداد IEM Katowice شدند

تیم‌های ENCE و Astralis به فینال مسابقات IEM Katowice 2019 در بازی Counter Strike: Global Offensive راه پیدا کردند.

شب گذشته دو تیم ENCE و Astralis با برد در مقابل رقبای خود جواز حضور در فینال بزرگ مسابقات IEM Katowice را کسب کردند. تیم ENCE باز هم تماشاچیان رویداد را شگفت زده کرد و این بار با کسب نتیجه ۲:۱ در مقابل روس‌ها به فینال مهم‌ترین رویداد سال راه یافت. تیم‌های Natus Vincere و ENCE در سه نقشه Train ،Dust2 و Mirage با یکدیگر رقابت کردند که تیم ENCE با اینکه نقشه Dust2 را با نتیجه ۱۶:۳ به تیم حریف واگذار کرد، ولی در نهایت با پیروزی در دو نقشه دیگر راهی فینال مسابقات شد.

دانلود از آپارات

تیم ENCE بعد از ورود به مرحله حذفی در دو روز گذشته تیم‌های NaVi و Liquid را شکست داده است و در حال حاضر تیم محبوب مسابقات است. در دو بازی قبلی این تیم تعداد تماشاچیان هم‌زمان بازی به بیش از یک میلیون نفر رسید که در مسابقات چند هفته اخیر بازی Counter Strike: Global Offensive بیشترین رکورد را ثبت کرده است. در حال حاضر با توجه به اینکه بازیکنان تیم ENCE ملیت فنلاندی دارند و مرحله اصلی مسابقات نیز در کشور فنلاند برگزار می‌شود، فضای خوبی برای این تیم فراهم شده است تا بتواند جایگاه جدیدی را در رنکینگ جهانی بازی CS:GO برای خود بیابد.

IEM Katowice 2019 CSGO

در سمت دیگر بازی فینال تیم قدرتمند Astralis قرار دارد؛ تیمی که در سال ۲۰۱۸ با اختلاف زیادی نسبت به دیگر تیم‌های عرصه جهانی بازی صدرنشین شد و در مسابقات IEM Katowice نیز بدون حتی یک باخت راهی فینال مسابقات شده است. بازی فینال امشب (۱۲ اسفند) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید از طریق کانال ESL در پلتفرم توییچ، مشاهده کنید.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده