// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

پخش زنده زومجی از اختتامیه هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران؛ دوشنبه ساعت ۱۸ - تمام شد

دوشنبه بیستم اسفند ساعت ۱۸:۰۰ با پخش زنده زومجی از اختتامیه هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران همراه باشید.

با به پایان رسیدن مراحل انتخاب نامزدهای هشتمین جشنواره بازی های ویدیوی ایران، اکنون نوبت آن رسیده تا روز دوشنبه بیستم اسفند ساعت ۱۸:۰۰ در اختتامیه‌ای متفاوت، شاهد اهدای همای زرین به برترین بازی‌های سال جوایز باشیم. امسال زومجی با همکاری آپارات گیم پوشش زنده‌ای را از جشنواره هشتم خواهد داشت. به این وسیله از شما دعوت می‌کنیم تا روز دوشنبه از ساعت ۱۸ با پری شوی زومجی همراه شوید تا درکنار مصاحبه با بازی‌سازها، جدیدترین تریلرها را از بازی‌های نامزد دریافت همای زرین تماشا کنیم.

هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران امسال با تغییراتی همراه شده است و سعی شده تا هشتمین جشنواره هرچه بیشتر به استانداردهای جهانی نزدیک شود. امسال پخش زنده مراسم با حمایت آپارات گیم انجام می‌شود و پوشش زنده مراسم برعهده زومجی و با اجرای نادر امرایی و آرش عیاری خواهد بود. به‌لطف استقرار چندین دوربین‌ در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین، امسال می‌توانید با جزئیات کامل از هر جای ایران مراسم زنده هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران را با کیفیت Full HD تماشا کنید.

با گسترش بازی‌سازی در سراسر ایران، از هشتمین دوره شاهد تغییر نام جشنواره از «جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران»‌ به «جشنواره بازی های ویدیویی ایران» هستیم. امسال همچنین درکنار اهدای تندیس همای زرین به برترین بازی‌سازان سال، قرار است تا بهترین بازی های سال ایران نیز در شاخه‌ها و ژانر‌های مختلف اعلام شوند. یکی از نکات حائز اهمیت در جشنواره هشتم افزایش قابل‌توجه جوایز است که امسال به مجموع ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

زومجی همچنین ویدیوهای مختلفی را برای هشتمین جشنواره ساخته است که می‌توانید در پوشش زنده ویدیوی زومجی در روز دوشنبه آن‌ها را تماشا کنید. پیش‌بینی می‌شود مراسم امسال ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه به طول بی‌انجامد. شما می‌توانید در طول پخش مراسم با هشتگ #8thIGF می‌توانید هرچه بیشتر با تصاویر و حواشی برگزاری رویداد همراه باشید.

در انتها یادآوری می‌کنیم که به محض پایان مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران،‌ برنامه گیمینگ لودینگ ازطریق سایت پخش خواهد شد.

با پخش زنده زومجی همراه باشید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده