// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶

قدرت بالای تایتان‌ها مانع از حضورشان در Apex Legends شد

استودیو ریسپاون در گفت‌وگوی خود با یوروگیمر اعلام کرده است که یکی از دلایل به‌کار نگرفتن تایتان‌ها در Apex Legends، ایجاد تعادل در بازی بوده است.

در جریان لایو استریم دیشب استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) بازی Apex Legends به‌صورت کامل رونمایی شد و در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. با وجود اینکه بازی Apex Legends در جهان Titanfall روایت می‌شود، اما اصلی‌ترین مورد این سری را در خود جای نداده است. در بازی Apex Legends تایتان‌ها از بازی حذف شده‌اند و توسط سرباز‌های مختلف بازی را تجربه خواهید کرد. پس از رونمایی کامل بازی این سوال به‌وجود آمد که چرا Apex Legends فاقد تایتان‌های جهان تایتان فال است؟

درو مک‌کوی، تهیه کننده ارشد بازی Apex Legends، در مصاحبه‌ی خود با یوروگیمر اعلام کرده است که تیم سازنده در ابتدا به ایده حضور تایتان‌ها در بازی به‌عنوان یک پاورآپ فکر کرده بود، اما این ایده را کنار گذاشت. دلیل این کار هم بر هم خوردن تعادل و از بین رفتن حس رقابت در یک بازی بتل رویال می‌شد، زیرا تایتان‌ها قدرت‌های فانتزی‌ای هستند و نسبت به بازیکنان عادی برتری دارند. از طرفی شاید این ایده به‌وجود آید که می‌توان قدرت‌شان را ضعیف کرد تا یک تعادل پیش آید، اما تایتان‌ها نماد قدرت هستند و با ضعیف کردن‌شان، ساختار وجودی‌شان را از بین می‌بریم.

در حالت کلی او بر این عقیده است که تمامی بازیکن‌ها به‌صورت یکسان در بازی های بتل رویال قرار می‌گیرند و وجود تایتان‌ها این تعادل را برهم می‌زند. با این‌حال کاراکترهای بازی Apex Legends دارای مهارت و ویژگی‌های مخصوص به‌خودشان هستند که بازیکنان برای پیروز شدن باید استفاده‌ی مناسبی از آن‌ها داشته باشند. Apex Leegnds یک بازی بتل رویال است که ۶۰ بازیکن برای اول شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند. همانند سایر بازی‌های بتل رویال می‌توانید در طول بازی کردن آیتم‌های مختلفی را به‌دست بیاورید و هم‌تیمی‌های خود را هم در صورت صدمه دیدن، درمان کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده