نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

کاراکتر Johnny Cage برای بازی Mortal Kombat 11 تایید شد

پس از Jade، حضور مبارز دوست داشتنی مجموعه‌ی مورتال کامبت یعنی Johnny Cage در یازدهمین قسمت از این سری محبوب تایید شد.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، پیرو استراتژی تیم ندررلم (NetherRealm)، سازندگان بازی مورد انتظار بازی Mortal Kombat 11 برای معرفی کاراکترهای موجود در این بازی، ساعاتی قبل حضور شخصیت جانی کیج، این کاراکتر محبوب و زیرک در بازی مذکور با انتشار یک تریلر دو دقیقه‌ای تایید شد.

کیج این‌بار هم مثل دفعات قبل، پر شور و حرارت در میدان‌های مبارزه حاضر خواهد شد و آن حقه‌های به خصوص و بامزه‌اش را همچنان روی حریفانش اجرا خواهد کرد که شاید جالب‌ترینِ آن‌ها، ضربات زنجیره‌ای فِیتالیتی او باشد که جانی را وسط یک صحنه‌ی فیلم‌برداری قرار می‌دهد و برعکس ضربات مشابه دیگر کاراکترها که به شدت خشن و خون‌بار هستند، ضربات کیج بیشتر جنبه‌ی طنز دارند؛ البته که همچنان صحنه‌های قطع عضو و پرتنش در Fatality جانی کیج وجود دارد اما به نسب دیگر مبارزان حاضر در بازی از شدت کمتری برخوردار است.

در ادامه صحبت را کم و توجه شما را به این تریلر جذاب از بازی «مورتال کامبت 11» جلب می‌کنیم. بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4،  نینتندو سوییچ و پی سی خواهد شد. گفتنی است که نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در دسترس دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو در منطقه‌ بریتانیا قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده