// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

آخرین شانس C9 و Faze برای راهیابی به مرحله اصلی IEM Katowice 2019

هشت تیم نهایی رویداد IEM Katowice 2019 که مربوط به بازی Counter Strike: Global Offensive می‌شود امروز مشخص می‌شوند.

با پایان روز شنبه، سه تیم دیگر از دور مسابقات IEM Katowice 2019 حذف شدند. امروز آخرین روز اولین مرحله رویداد است که تیم‌های باقی مانده بایستی حتما بازی خود را با پیروزی به پایان رسانند تا جواز حضور در مرحله دوم را کسب کنند. دو تیم Cloud9 و Faze نیز جزو تیم‌های باقی مانده هستند. هر دو تیم در روز گذشته بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند و امروز بایستی برای حضور در مرحله بعدی با یکدیگر روبه‌رو شوند.

لازم به ذکر است که هشت تیم برتر مرحله اول در کنار صعود به بخش حذفی رویداد IEM Katowice، دعوتنامه مستقیم تورنمنت Major بعدی را نیز دریافت خواهند کرد. اخیرا تیم برگزاری Starladder مجوز برگزاری پانزدهمین رویداد Major بازی Counter Strike: Global Offensive را از کمپانی ولو دریافت کرده است که این اولین همکاری بزرگ روس‌ها با سازنده بازی خواهد بود.

eSports IEM Katowice 2019 CSGO

بازی‌های آخرین راند مرحله سوئیسی دقایقی قبل شروع شده است و در صورتی که طرفدار بازی کانتر استرایک هستید می‌توانید با مراجعه به کانال‌ ESL روی پلتفرم توییچ، تمامی اتفاقات مربوط به آخرین راند را دنبال کنید. در صورتی که قادر به دیدن بازی‌ها در زمان پخش زنده نیستید، می‌توانید با مراجعه به آرشیو کانال، به راحتی بازی مورد نظر خود را بیابید و از دیدن آن لذت ببرید.

رویداد IEM Katowice اولین چالش مهم بهترین تیم‌های Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۹ است که قطعا با حضور بهترین تیم‌های فصل برگزار می‌شود. سال گذشته تیم Astralis به عنوان بهترین تیم سال ۲۰۱۸ در بازی کانتر استرایک معرفی شد و در مرحله اول رویداد نیز با اقتدار به عنوان اولین تیم، راهی مرحله حذفی رویداد شد. امروز با پایان مرحله اول رویداد، سه تیم نهایی مرحله بعدی مشخص می‌شوند و بازی‌های بخش پلی‌آف از نهم اسفند شروع خواهد شد.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده