// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Thimbleweed Park به رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس قرار گرفت

بازی Thimbleweed Park از هم‌اکنون تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games Store در دسترس خواهد بود.

بازیکنان پی سی می‌توانند بازی Thimbleweed Park را که در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک طراحی شده است، به رایگان از آن خود کنند. کاربران در بازه زمانی یاد شده می‌توانند پس از دریافت این بازی از فروشگاه Epic Games Store مانند بقیه‌ی آثار که به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند، آن‌ را برای همیشه از آن خود کنند.

برای این کار فقط کافی است به صفحه‌ی فروشگاه این کمپانی بروید و وارد اکانت خود شوید و به همین سادگی بازی را دانلود کنید. فروشگاه Epic Games بازی‌های مختلفی را به صورت منظم به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد در نتیجه اکانت خود را نگه دارید و به صورت منظم به این فروشگاه سر بزنید.

بازی Thimbleweed Park توسط ران گیلبرت و گری وینیک، سازندگان بازی‌ Maniac Mansion، در ابتدا در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۰ فروردین ۹۶) منتشر شد. این بازی با الهام از سریال‎‌های معروف Twin Peaks ،The X-Files و True Detective ساخته شده است. این بازی گرافیک سبک قدیمی و پیکسلی به همراه ۵ شخصیت قابل بازی دارد که می‌توانید در حین بازی با شخصیت‌های مختلف بازی کنید. در این بازی شما باید به شهر تیمبلوید پارک رفته و کارتان را با دنبال کردن یک ماجرای قتل آغاز کنید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده