نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ به ایران رسید!

بازی کراس فایر کلاسیک، یکی از بازی‌های رایگان و پرفروش جهان به زودی برای کاربران ویندوز در ایران منتشر می‌شود.

بازی رایگان کراس‌فایر کلاسیک، یک بازی اکشن اول شخص آنلاین برای ویندوز است که به زودی در ایران منتشر خواهد شد. پیش‌ثبت‌نام برای دریافت این بازی، هم‌‌اکنون از طریق سایت رسمی بازی کراس‌فایر کلاسیک آغاز شده است.

وب‌سایت BusinessWire اخیراً در خبری اعلام کرده است که کراس‌فایر با داشتن بیش از 660 میلیون کاربر ثبت‌نام شده و 8 میلیون کاربر هم‌زمان، بالاتر از عناوینی همچون فورت‌نایت و پابجی، دارای بیشترین تعداد کاربر در سراسر جهان است.

کراس‌فایر اما تا به امروز توانسته عناوین و رکوردهای دیگری را نیز به خود اختصاص دهد! به گزارش نشریه Forbes کراس‌فایر در سال ۲۰۱۴ با فروش ۱.۳ میلیارد دلاری پرفروش‌ترین بازی ویندوز جهان بوده است. از سوی دیگر و به گزارش SuperData طی سال‌های اخیر نیز کراس‌فایر بالاتر از عناوینی همچون Dota2 و Hearthstone همواره جز پنج بازی پرفروش جهان قرار گرفته است.

بازی کراس فایر

پیش‌ثبت‌نام را به ۱۰۰۰ برسانیم، تا همه یک سلاح بیشتر هدیه بگیریم!

کلیه کاربرانی که از طریق سایت رسمی بازی پیش‌ثبت‌نام انجام دهند، سلاح KA-BAR Serrated Knife Gold را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. اما ناشرین بازی هدیه‌ی هیجان انگیز دیگری نیز برای علاقمندان در نظر گرفته‌اند. در حال حاضر بیش از 600 نفر پیش‌ثبت‌نام انجام داده‌اند و اگر این تعداد به 1000 برسد، سلاح AK47 Fuel Cell نیز به عنوان هدیه دوم به تمام کاربران اعطا خواهد شد.

پس شما نیز اگر می‌خواهید بازی را تجربه کنید و در این حرکت جمعی نیز مشارکت داشته باشید، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی بازی کراس فایر کلاسیک پیش‌ثبت‌نام انجام دهید!

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع آریو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده