نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی رایان جانسون لغو نشده است

رایان جانسون شایعات لغو ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars را تکذیب و اعلام کرد که او همچنان روی این پروژه کار می‌کند.

ماه آبان سال گذشته بود که لوکاس فیلم و والت دیزنی ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را رسما تایید و اعلام کردند. با این حال، به‌تازگی وب‌سایت SuperBroMovies مدعی شد که ساخت سه گانه جدید فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی او متوقف و لغو شده است و با اینکه این خبر در ادامه پاک شد، اما سوالات زیادی را در مورد درستی یا نادرستی آن برای طرفداران این مجموعه ایجاد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانسون به این شایعات پاسخ داده است. او در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر این شایعات را تکذیب کرد و گفت که او هنوز روی سه گانه جدید فیلم Star Wars کار خواهد کرد.

Rian Johnson

اگرچه جانسون تنها این شایعات را تکذیب و اعلام کرد که همچنان روی سه‌گانه جدید فیلم جنگ ستارگان کار می‌کند و اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما با توجه به موفقیت تجاری فیلم Star Wars: The Last Jedi و رضایت لوکاس فیلم و دیزنی از عملکرد او در این فیلم، چندان جای تعجبی ندارد که این همکاری ادامه پیدا کند. جانسون در حال حاضر کارگردانی و وظیفه نوشتن فیملنامه قسمت اول سه‌گانه جدید فیلم Star Wars را بر عهده دارد که در این فیلم بدون شک دست او برای ساخت فیلم مورد نظرش بیشتر باز خواهد بود. طبق اطلاعات اولیه منتشر شده، این سه‌گانه جدید بخشی از حماسه اسکای‌واکر نخواهد بود و یک سه‌گانه کاملا مستقل است. در این سه‌گانه شاهد معرفی شخصیت‌ها و دنیاهای جدیدی در دنیای جنگ ستارگان خواهیم بود که تا به امروز هیچگاه آن‌ها را مشاهده نکرده بودیم.

علاوه بر این، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه سری جدید فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته‌اند. این پروژه ارتباطی با سه‌گانه جانسون نخواهد داشت، اما در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و کار ساخت آن تا پیش از پایان ساخت سریال Game of Thrones آغاز نمی‌شود. جانسون در طول زمان آزادش تا پیش از شروع کار روی سه‌گانه جدید جنگ ستارگان، فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) را کارگردانی کرده است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده