نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

خالقان سریال Game Of Thrones کار نویسندگی فیلم های جدید Star Wars را برعهده خواهند داشت

به تازگی اعلام شده که خالقان سریال Game Of Thrones یعنی دیوید بنیاف و دی. بی. وایس فیلمنامه، سری جدید فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) را خواهند نوشت.

از آنجایی که سریال Game Of Thrones  کم کم در حال نزدیک شدن به پایان خود است و دیوید بنیاف و دی. بی. وایس به عنوان خالقان این مجموعه در حال پایان دادن به پروژه این سریال فوق‌العاده محبوب شبکه HBO هستند، به نظر می‌رسد که کم کم باید به فکر پروژه‌های دیگری باشند. حال براساس گزارشی جدید به نظر می‌رسد که آنها پروژه بعدی خود را انتخاب کردند؛ یکی از بزرگترین پروژه‌های حال حاضر سینما. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که این دو فرد نویسندگی فیلمنامه سری جدید فیلم‌های Star Wars (جنگ ستارگان) را برعهده خواهند داشت.

این اخبار و صحبت‌ها توسط خود کمپانی لوکاس فیلم منتشر شده است. تیم مطبوعاتی این کمپانی در یک بیانیه رسمی اعلام کرد فیلم‌هایی که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس قرار است به تولید و توسعه آنها بپردازند، از آثار حماسی کنونی اسکای واکرها و همچنین سه گانه‌ای که قرار است توسط کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi یعنی ریان جانسون ساخته شود، کاملا جدا خواهند بود. کاتلین کندی رئیس کمپانی لوکاس فیلم در طی این بیانیه این‌گونه اخبار جدید خود را عنوان کرد:

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس یکی از بهترین فیلمنامه نویس‌ها و داستان سراهایی هستند که در حال حاضر مشغول فعالیت هستند. قدرت مدیریتی آنها در رابطه با شخصیت‌های پیچیده، عمق بسیار زیبایی که به داستان می‌دهند و افسانه و اسطوره‌های زیادی که در قصه‌های آنها وجود دارد، می‌تواند موفقیت‌های زیاد و البته جدیدی را رقم بزند و همچنین این دو نفر با استعداد زیاد خود می‌توانند سری فیلم جنگ ستارگان را به مسیری هدایت کنند که من همیشه آن را دوست داشته و بسیار هیجان‌انگیز می‌دانستم.

از طرف دیگر، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس هم به نوبه خود از این این اتفاق بسیار هیجان‌زده هستند و از اینکه قرار است بعد از از دست دادن وستروس، بخشی از کهکشان را به‌دست بیاورند احساس خوشحالی می‌کنند. آنها در طی بیانیه‌ای خوشحالی خود را اینگونه ابراز کردند:

در تابستان سال ۱۹۷۷ بود که ما به کهکشان رفتیم و خیلی خیلی از جایی که در آن زمان حضور داشتیم، فاصله گرفتیم. درست از همان زمان است که ما رویای آن را در سر می‌پرورانیم. از این فرصتی که به‌تازگی برای ما به وجود آمده بسیار مفتخریم و احساس خوشحالی می‌کنیم. البته کمی هم بابت مسئولیتی که بر گردنمان نهاده شده و اهمیتی که این مسئولیت دارد، احساس ترس می‌کنیم اما از طرف دیگر هم هیجان بسیار زیادی داریم و دوست داریم هرچه زودتر بعد از پایان یافتن پروژه تولید سریال بازی تاج و تخت، نوشتن فیلمنامه این سری فیلم را آغاز کنیم.

تیم تولید سریال بازی تاج و تخت در حال حاضر مشغول تولید و توسعه فصل آخر این مجموعه هستند. با اینکه تیم تولید نسخه جدید فیلم جنگ ستارگان هنوز کار خود را آغاز نکرده‌اند، پس طبیعی است که هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای آن هم تنظیم نشده است اما دیوید بنیاف و دی. بی. وایس به طور واضح اعلام کردند که درست به محض به پایان رساندن پروژه تولید سریال محبوب شبکه HBO، کار نوشتن نسخه جدید این سری فیلم را آغاز خواهند کرد. چیزی که در حال حاضر جای سوال دارد این است که پس چیزی که سابقا توافق شده بود چه می‌شود. چندی پیش اعلام شده بود که این شبکه برنامه‌های جدیدی داشته و قصد دارد مجموعه جدیدی به عنوان یک دنباله ساخته و به روی آنتن ببرد اما زمانی که گزارشگر سایت خبری گیم اسپات از شبکه HBO سوالات مربوطه خود را پرسید، مسئول این شبکه اینگونه پاسخ خود را عنوان کرد:

در حال حاضر ما هیچ اطلاعات تکمیلی در این رابطه نداریم تا با شما به اشتراک بگذاریم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده