نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی رایان جانسون تایید شد

کمپانی والت دیزنی و لوکاس فیلم ساخت سه گانه جدید فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) به کارگردانی رایان جانسون را رسما تایید و اعلام کردند.

حدود یک ماه تا اکران فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) زمان باقی مانده است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم و والت دیزنی از ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars به‌کارگردانی رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi خبر داده‌اند. ساخت این فیلم، پس از پایان ساخت و انتشار فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) آغاز خواهد شد و رایان جانسون کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه قسمت اول سه گانه جدید دنیای جنگ ستارگان را بر عهده خواهد داشت. طبق اعلامیه منتشر شده، این سه‌گانه جدید دقیقا همان چیزی است که دیزنی برای این مجموعه پس از پایان حماسه اسکای‌واکر در فیلم Star Wars: Episode IX برنامه‌ریزی کرده است.

Rian Johnson

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت رسمی دنیای جنگ ستارگان منتشر کرده، این سه‌گانه جدید بخشی از حماسه اسکای‌واکر نخواهد بود و یک سه‌گانه کاملا مستقل است. در این سه‌گانه شاهد معرفی شخصیت‌های جدیدی در دنیای جنگ ستارگان خواهیم بود که تا به امروز هیچگاه آن‌ها را مشاهده نکرده بودیم و در مورد آن‌ها چیزی نمی‌دانیم. شخصیت اصلی سه‌گانه جدید فیلم Star Wars نیز کاملا جدید خواهد بود. رام برگمن، تهیه کننده با سابقه هالیوود که سابقه همکاری با جانسون را نیز داشته است، به‌عنوان تهیه کننده در این سه فیلم حضور خواهد داشت. کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم، در بیانیه منتشر شده، گفت:

همه ما کار کردن با رایان در فیلم The Last Jedi را دوست داشتیم. او نیروی خلاق است و تماشای هنر او از ابتدا تا انتهای فیلم The Last Jedi، یکی از شادترین لحظات زندگی کاری من بوده است. رایان قرار است کارهای شگفت‌انگیزی را در سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان انجام دهد.

Carrie Fisher in Star Wars: The Last Jedi

جانسون و برگمن نیز در بیانیه منتشر شده لوکاس‌فیلم هیجان خود را در مورد امکان ساخت سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان ابراز کردند. در یک بیانیه مشترک، جانسون و برگمن گفتند:

ما در طول زندگی خودمان در فیلم The Last Jedi با لوکاس‌فیلم و دیزنی همکاری کرده‌ایم. جنگ ستارگان بزرگترین افسانه مدرن است و ما بسیار خوش شانس هستیم که به آن کمک می‌کنیم. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا دنیای جنگ ستارگان با یک مجموعه جدید ادامه داده شود.

همچنین جانسون در واکنش به انتشار این خبر، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود به شوخی گفت:

بدیهی است که من امیدوارم شما فیلم The Last Jedi را دوست داشته باشید، اما الان من واقعا امیدوارم که شما فیلم The Last Jedi را دوست داشته باشید. 

Star Wars: The Last Jedi

تاکنون تاریخی برای اکران فیلم‌های سه گانه جدید جنگ ستارگان اعلام نشده است. علاوه بر این، دیزنی ساخت سریال لایو اکشن جنگ ستارگان برای انتشار در سال ۲۰۱۹ از سرویس استریم این کمپانی، را رسما تایید و اعلام کرد. فیلم Star Wars: The Last Jedi که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. پس از این فیلم، فیلم Star Wars: Episode IX به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده