نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

عرضه Phoenix Point برای ایکس باکس گیم پس روی پی سی تاخیر خورد

کاربران Xbox Game Pass و مایکروسافت استور روی پی سی باید کمی بیشتر منتظر Phoenix Point بمانند.

بر اساس اظهارات توسعه دهنده‌ی بازی Phoenix Point، به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده در فرآیند دریافت مجوزهای مورد نیاز برای انتشار این بازی، تاریخ انتشار آن در Game Pass و مایکروسافت استور با تأخیر مواجه خواهد شد.

واقعیت امر این است که ما مرتکب یک اشتباه کوچک شده‌ایم. ما به شدت مشغول آماده سازی خود بازی برای تاریخ تعیین شده بودیم و به دلیل عدم آشنایی با شرایط ویژه‌ی Game Pass و Microsoft Store، از یک سری فرآیند‌های قانونی و مجوزهای مورد نیاز برای انتشار بازی در این پلتفرم‌ها غافل شدیم.

این پلتفرم‌ها در مقایسه با دیگر نمونه‌های مشابه خود، به یک سری پیش درخواست‌ها و اسناد بازبینی نیاز دارند که با وجود تکمیل فرایند درخواست بیشتر این مدارک، انتشار بازی با اندکی تأخیر همراه خواهد بود.

در حال حاضر ما قادر به فراهم کردن همزمان محتوای بازی در پلتفرم مایکروسافت و سایر بسترها نخواهیم بود و از آن‌جایی که خواسته‌ی ما، دسترسی تمام کاربران به تمامی نسخه‌های بازی Phoenix Point و بدون توجه به پلتفرمی است که بازی را از آن‌جا دریافت می‌کنند، ما باید این کارها را قبل از انتشار بازی تکمیل کنیم.

این مشکل به هیچ عنوان پیش بینی نشده بود و تأخیر در صدور مجوز، موجب تأخیر ناخواسته در زمان انتشار بازی شده است. ما امیدوار بودیم که حداقل برای امروز دسترسی کاربران Game Pass به بازی فراهم شود؛ اما به نظر می‌رسد که امکان این کار وجود ندارد. ما در حال حاضر زمان دقیقی برای انتشار Phoenix Point در Game Pass یا Windows Store نداریم. اما هم‌اکنون تمام تلاش خود را برای برطرف کردن هرچه سریع‌تر این مشکل به کار گرفته‌ایم. به محض حل و فصل مشکلات و توافق با شرکای خود در مایکروسافت، شما را از زمان قطعی انتشار بازی باخبر خواهیم کرد.

این بازی، که به عنوان دنباله‌ی معنوی بازی XCOM اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده بود تا این که بعدها تا جولای ۲۰۱۹ و بعد از آن سپتامبر و بعد از آن دسامبر تأخیر خورد. در هر حال، به نظر می‌رسد که این بازی در اوایل سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس وان، و بعد از آن برای پلی استیشن ۴ منتشر شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده